Halmstad

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
Barrett skrev:
Förutsatt att vi får till en sektion inom Hallandia är nästa steg att leta efter någonstans att träna i nära anslutning till Halmstad. Det finns en del idéer på tänkbara platser redan.

Men mkt hänger just på att få till en sektion inom Hallandiaför att det överhuvudtaget ska hända ngt.

Man skulle kanske offra en av alla 37676 golfbanor här i Halmstad och bygga motorbana av den. Det borde ju finnas intresse nog för det.
 

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Ort
Granne med September
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
Barrett skrev:
Skrev ett lång fint svar som så klart försvann pga skit-datorn man sitter vid! :huvet

Kortfattat: Intresset är nog det minsta man behöver bekymra sig om. Det svåra är att få till en schyst bana utan att störa grannar för mkt alt. att dom är väldigt förstående.
Ring detta nummer och säg att du är intresserad av att hyra lokalen och hör efter ägaren.
Alu-pack 0430-21375
 

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Ort
Granne med September
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
ola_sandin skrev:
Man skulle kanske offra en av alla 37676 golfbanor här i Halmstad och bygga motorbana av den. Det borde ju finnas intresse nog för det.
Finns nog ett ganska stort motstånd att lägga ner nån av banorna, är ju ganska stor omsättning på allt som har med golf att göra. Men mark och lokal finns bara man söker lite här o där!
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
sportarn skrev:
Ring detta nummer och säg att du är intresserad av att hyra lokalen och hör efter ägaren.
Alu-pack 0430-21375

Tackar!

sportarn skrev:
Finns nog ett ganska stort motstånd att lägga ner nån av banorna, är ju ganska stor omsättning på allt som har med golf att göra. Men mark och lokal finns bara man söker lite här o där!

Att anlägga en bana från grunden är nog inget hållbart alternativ i första skedet ändå, kostar för mkt helt enkelt.
Fördelen med motard är ju att det går bygga en bana relativt enkelt & billigt utifrån befintliga medel. Det största problemet som jag ser det är ljudet.
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Är det en renodlad motardbana som är aktuellt då? Med grus och hopp å grejer? Eller kommer det finnas möjlighet att köra med "riktiga" hojar oxå? :hihi

:hej
 

henrikkrueger

Ego vs hård asfalt = 0-1
Gick med
9 Jun 2004
Ort
Mölndal (Halmstad sommartid)
Hoj
Husaberg fs 650 -04 *såld* Yamaha WR 426 *såld* Yamaha YZ 125
Barrett skrev:
Tackar!



Att anlägga en bana från grunden är nog inget hållbart alternativ i första skedet ändå, kostar för mkt helt enkelt.
Fördelen med motard är ju att det går bygga en bana relativt enkelt & billigt utifrån befintliga medel. Det största problemet som jag ser det är ljudet.

Kan tyvärr inte komma den 5:e. :huvet
Hur gör jag då? Ringa någon och tjata?
Mailbomba någon tillbaka till 80-talet?
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
hållundan skrev:
Är det en renodlad motardbana som är aktuellt då? Med grus och hopp å grejer? Eller kommer det finnas möjlighet att köra med "riktiga" hojar oxå? :hihi

:hej

Ja, det är tanken. Ni med långfärdsåk får ta er till Falkenberg! :7peta
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
henrikkrueger skrev:
Kan tyvärr inte komma den 5:e. :huvet
Hur gör jag då? Ringa någon och tjata?
Mailbomba någon tillbaka till 80-talet?

Nej det är lugnt. Jag hade inte räknat med att du skulle dyka upp, men däremot räknar jag med dig i framtiden. :tummenupp
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Fan idag är det ju 7 plus, lite regn. Man kanske ska ställa på?! :rolleyes:

Nä, får nog köra några rundor i garaget, där är det varmt och skönt. Eller så skiter jag i det :)

Jag är sugen på att montera min förhoppningsvis hela bromsskiva. Nån som är sugen på att vara med?! Nä, förresten, jag hinner fan inte det. Glöm det. Får bli till våren.

Jävlar, vilken monolog jag kör här nu. Det är lite schitzo. Nä nu ska vi fortsätta skriva på vår otroligt roliga rapport om IKEAs bäddsoffor.

Tjo och tjim, babysim!
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
hållundan skrev:
Jag är sugen på att montera min förhoppningsvis hela bromsskiva. Nån som är sugen på att vara med?! Nä, förresten, jag hinner fan inte det. Glöm det. Får bli till våren.

Det är ju en bit av en kaka.

Har du ngt depåstöd eller liknade så du kan plocka av hjulet? Isf fall kan jag fixa resten åt dig :tummenupp Allt för att slippa höra om din snea bromsskiva hela vintern :tungan

Vi brukar hänga på kåren på fredagar efter jobbet, kom dit & bjud mig på en öl så är vi kvitt sen. :fyllisar
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Barrett skrev:
Det är ju en bit av en kaka.

Har du ngt depåstöd eller liknade så du kan plocka av hjulet? Isf fall kan jag fixa resten åt dig :tummenupp Allt för att slippa höra om din snea bromsskiva hela vintern :tungan

Vi brukar hänga på kåren på fredagar efter jobbet, kom dit & bjud mig på en öl så är vi kvitt sen. :fyllisar
O fan, hänger ni där oxå?

Nä, jag kan byta den rätt lätt själv. Eller ja, med rätt grejer så. Helt jävla lost är jag inte. Jag är faktiskt riktigt händig. Har ju dock inga depåstöd å grejer.

Får helt enkelt dra till klubben nån förmiddag å fixa skiten, bara jag fixar en nyckel sååå... Där är det lugnan.

Nu ska jag snart laga käk till en mycket vacker flicka :kär
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
hållundan skrev:
O fan, hänger ni där oxå?

Nä, jag kan byta den rätt lätt själv. Eller ja, med rätt grejer så. Helt jävla lost är jag inte. Jag är faktiskt riktigt händig. Har ju dock inga depåstöd å grejer.

Får helt enkelt dra till klubben nån förmiddag å fixa skiten, bara jag fixar en nyckel sååå... Där är det lugnan.

Nu ska jag snart laga käk till en mycket vacker flicka :kär

Ja det har blivit lite av en tradition nu på hösten att vi går dit varje fredag och dricker så mkt öl vi hinner innan dom stänger :) :fyllisar
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Barrett skrev:
Ja det har blivit lite av en tradition nu på hösten att vi går dit varje fredag och dricker så mkt öl vi hinner innan dom stänger :) :fyllisar
Haha, fan va ballt!

Igår va jag inte där iofs, vart ju finfin middag hemma med en riktigt trevlig tjeje. Hoho. Det var inte dumt det där.

Nä, nu får jag göra lite nytta. :rolleyes:
 

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Ort
Granne med September
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
hållundan skrev:
Haha, fan va ballt!

Igår va jag inte där iofs, vart ju finfin middag hemma med en riktigt trevlig tjeje. Hoho. Det var inte dumt det där.

Nä, nu får jag göra lite nytta. :rolleyes:
Vem var den här mycket fina flickan. Va d ammie?
Blev d nåt kött på pålen?
 

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Ort
Granne med September
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
Zid skrev:
Hade inte du lagt ner det där med flickor :tuttar :va :confused:
Zid ska du me ut till lokalen imorgon? Vi måste få upp portjäveln nu. Får bara hoppas att övriga e med nu oxå. Terje verkar vara den som e riktigt trög när inte mattias e med. Men nu ska i alla fall mattias jörgen terje o förhoppningsvis pelle med oxå så då kan d bli lite mer fart på d hela!
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
sportarn skrev:
Vem var den här mycket fina flickan. Va d ammie?
Blev d nåt kött på pålen?
Ah, Ammie... Går fan riktigt bra alltså... Häligt häligt.

Ska du me ikväll te U-lokalen eller??

Jag ska bli sketfull på....... Öhhhh, har bara sprit. Å kola. Blä.

Men men, fattigmansfylla idag...
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top