Halmstad

Ninja_Alex

MOTOGP!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Där vägarna svänger..
Hoj
ZX-9R E2P, Styrdämp, DB-glas, Kolfiber, miniblinkers, Akrapovic system, bänkad 142 SAE, sönderslitna RR-däck....
samma visa imorn igen.... hoppas bara på bättre väder!!! kallt var det ikväll!!!! fast vissa tyckte tydligen det var hur bra som helst, en kille ville race:a mot mig.. killen ville ställa upp med sin honda crx, undrar hur mycket trimmad den var?? :bow

imorgon (lördag) ska det komma hit en massa fula volvo (de är fyrkantiga har ja hört) och de kommer säkert vilja åka på race, så det blir fart här imorgon.. bara vädret tillåter som sagt...
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
Jaha... nu har det vart dött i Halmstad-tråden ett tag, jag ville bara säg att ikväll kl 22 vid slottsparkeringen träffas vi...innan dess kör vi en runda..

Det gör vi nästan varje helg... :tummenupp
 

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
fluppen skrev:
Jaha... nu har det vart dött i Halmstad-tråden ett tag, jag ville bara säg att ikväll kl 22 vid slottsparkeringen träffas vi...innan dess kör vi en runda..

Det gör vi nästan varje helg... :tummenupp

Varför kör ni så j***a sent???
Har Kaj slutat då? Eller? ;)
 

Ninja_Alex

MOTOGP!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Där vägarna svänger..
Hoj
ZX-9R E2P, Styrdämp, DB-glas, Kolfiber, miniblinkers, Akrapovic system, bänkad 142 SAE, sönderslitna RR-däck....
jag undrar också varför det har blitt så. alla glider mer eller mindre i stan redan vid 20 men innan det har börjat sammlas ett gäng är klockan 22-23... sen när vi verkligen är för många då händer det att vi kör iväg nånstans o gasar.

igår tog vi upp hela parkeringen igen.. m.a.o fullt med folk, vilket var väldigt trevligt.. det börjar arta sig nu. idag är det 1900 som gäller för alla som vill följa med till falken på race.
 

Ninja_Alex

MOTOGP!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Där vägarna svänger..
Hoj
ZX-9R E2P, Styrdämp, DB-glas, Kolfiber, miniblinkers, Akrapovic system, bänkad 142 SAE, sönderslitna RR-däck....
nu är det senaste att på lördag händer det. det ska samlas ett bra gäng då, vi får se om det händer nått intressant.
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
Asylum_Nakaza skrev:
nu är det senaste att på lördag händer det. det ska samlas ett bra gäng då, vi får se om det händer nått intressant.

På lördag ??? dagen efter midsommar :öl ....... bra dag !! :zpy :tummenupp


Sängen e min bäste vän den dagen :fakta
 

Ninja_Alex

MOTOGP!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Där vägarna svänger..
Hoj
ZX-9R E2P, Styrdämp, DB-glas, Kolfiber, miniblinkers, Akrapovic system, bänkad 142 SAE, sönderslitna RR-däck....
vi har också disskuterat det där me lördagen men... vi kom fram till att det endå är så sent så.. folk kommer väl... det ska tydligen ske en massiv insamling av folk från norr...
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
Asylum_Nakaza skrev:
vi har också disskuterat det där me lördagen men... vi kom fram till att det endå är så sent så.. folk kommer väl... det ska tydligen ske en massiv insamling av folk från norr...


Nå ??? va det nåt ??
 

Ninja_Alex

MOTOGP!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Där vägarna svänger..
Hoj
ZX-9R E2P, Styrdämp, DB-glas, Kolfiber, miniblinkers, Akrapovic system, bänkad 142 SAE, sönderslitna RR-däck....
det kom några bilar... några stycken... bla annat några som kan köra under 11 på 402 meter.. inga namn nämnda.. det var rätt trevligt faktiskt.

jag såg också en ninja-hoj!!! pheer var ute o körde i stan.. :hej synd att inte fler är ute o kör. det var mycket bättre förra året, men det blir det ändring på, väldigt snart... tro mig.
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
Asylum_Nakaza skrev:
det kom några bilar... några stycken... bla annat några som kan köra under 11 på 402 meter.. inga namn nämnda.. det var rätt trevligt faktiskt.

jag såg också en ninja-hoj!!! pheer var ute o körde i stan.. :hej synd att inte fler är ute o kör. det var mycket bättre förra året, men det blir det ändring på, väldigt snart... tro mig.

Jag tror inte dig..... just nu e det fan ingen som kör hoj...va sysslar folk me ?? såååååå jävla mkt kan inte premierna gått upp ???

säljer snart hojen, inge kul att köra själv..... :confused:
 

Ninja_Alex

MOTOGP!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Där vägarna svänger..
Hoj
ZX-9R E2P, Styrdämp, DB-glas, Kolfiber, miniblinkers, Akrapovic system, bänkad 142 SAE, sönderslitna RR-däck....
vadå sälja? vi samlar ett gäng o åker upp till GBG eller nått, där är det väl race. Vad säger du? Ja bangar inte, måste bara byta däck först, kan inte stanna annars för då får ja böter.... :bow
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
Asylum_Nakaza skrev:
vadå sälja? vi samlar ett gäng o åker upp till GBG eller nått, där är det väl race. Vad säger du? Ja bangar inte, måste bara byta däck först, kan inte stanna annars för då får ja böter.... :bow



ja det e ju fan ingen som kör racehoj i halmstad längre.... :eek:


Jag ska nog ner till hgb när jag har semester... dra me då !
 

Krickan4

The Tivoli
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kontinenten
Hoj
Suzuki Gsxr
fluppen skrev:
ja det e ju fan ingen som kör racehoj i halmstad längre.... :eek:


Jag ska nog ner till hgb när jag har semester... dra me då !
Här är inte så många som kör racehoj i heller det är rätt så många som har bytt till motard eller bushoj men du är välkommen,jag är gipsad så jag lär inte köra på tre veckor tror jag!
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
Krickan4 skrev:
Här är inte så många som kör racehoj i heller det är rätt så många som har bytt till motard eller bushoj men du är välkommen,jag är gipsad så jag lär inte köra på tre veckor tror jag!

jaha...som här då... :(

Jaja.. kommer jag kommer jag inte förren om tre veckor vilket fall.. :tummenupp

Fick du sålt rettan förresten ??
 

Krickan4

The Tivoli
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kontinenten
Hoj
Suzuki Gsxr
fluppen skrev:
jaha...som här då... :(

Jaja.. kommer jag kommer jag inte förren om tre veckor vilket fall.. :tummenupp

Fick du sålt rettan förresten ??
Ja det var en kille från kiruna som köpte den,så nu kör man husa 650sm!Men det var en käring som fick för sig att svänga fram för mig så det sluta med gipsad arm!
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top