Halmstad

En liten fråga.

Hälsar inte Halmstad MCs på varandra??

Eller kunde alla se att det var en skånepaug som kom åkandes?

Inte en "#"¤#£$ hoj hälsade. Varken kromputtar (var väntat) eller plastnissar (de brukar hälsa). :(

Otrevlig stad det där... :rolleyes:

:confused:

Asylum_Nakaza skrev:
detta stod i vårt forum...

"Halmstad Cars brukar träffas på Fre kl.22.30 på slotsparkeringen"

det är bara att komma dit o se själva vad som händer.. nu när det är så fint väder i halmstad

Vilket forum är "ert" forum?

jag hälsar nästan alltid, antingen med kopplingshanden eller nicka me huvet...

var ute med sara ikväll o snacka lite me grabbarna på parkeringen. det var ett 20-tal bilister ute o körde ikväll! om vädret håller i sig så kommer lika många o fler ut imorgon kväll (fredag) jag tyckte varken det var kallt eller att däcken var hala, de blev varma så snabbt så o frös gjorde ja inte nånstans! så det är fritt fram för alla mc att samlas på parkeringen 22.30 fredag kväll!! festa gör vi endå på lördagar här o lördag-morgon är ju till för elmia i jkpg... :tummenupp

PutteLiten skrev:
En liten fråga.

Inte en "#"¤#£$ hoj hälsade. Varken kromputtar (var väntat) eller plastnissar (de brukar hälsa). :(

Va ??skandal !!!! jag ska genast säga till varenda halmstadknutte jag ser att hälsa !!! :squid

Halmstad ber om ursäkt.... :bow

Ja jag vet....det e hemskt....men jag ville prova på nåt nytt, så då fick jag ju sälja, blir nog en R1:a ser det ut som...

blir det nån R1:a nu då? när kommer den? vi vill se dig i stan imorgon, nu, direkt!!! idag var blackninja,tommy,johan,goffy o jag ute o snackade i stan..

PutteLiten skrev:
En liten fråga.

Jag ska vinka hej vilt om jag ser dig. :hej

Första racet var idag, mest bilar, var dock 5 sporthojjar, ovan nända. Sen kom polisen o sa till mig att jag borde vara rädd om mitt körkört. Jag sa att det skulle jag, sen brände jag däck på ett tufft och moget sätt, men fan va snutar det var idag, såg dem hela tiden.

du skapade ett fint rökmoln!!! jag tror bara snutarna var avundsjuka på dig o det var därför de var ute... :bow :D

Blackninja skrev:
Jag ska vinka hej vilt om jag ser dig. :hej

Första racet var idag, mest bilar, var dock 5 sporthojjar, ovan nända. Sen kom polisen o sa till mig att jag borde vara rädd om mitt körkört. Jag sa att det skulle jag, sen brände jag däck på ett tufft och moget sätt, men fan va snutar det var idag, såg dem hela tiden.

Jag mötte dig. :)

Tror jag... eller så var det en annan svart kawa som jag mötte. Hmm, tja borde finnas mer än en i Halmstad..

Det var på "pinnen vägen" - jag vet inte vad den heter... :rolleyes:
Jag kom från Eurostop. Kawan kom från stan.

:hej :hej
:)

PutteLiten skrev:
Jag mötte dig. :)

Tror jag... eller så var det en annan svart kawa som jag mötte. Hmm, tja borde finnas mer än en i Halmstad..

Det var på "pinnen vägen" - jag vet inte vad den heter... :rolleyes:
Jag kom från Eurostop. Kawan kom från stan.

:hej :hej
:)

Kan vatt jag, körde en grå ducce med mig så var det det. Men jag hälsar alltid om det går. Finns bara 2 till svarta ninjor i stan, ingen av de har tatt ut sina än, Har dock enda svarta zx:7an. När kommer ni nästa gång?

Asylum_Nakaza skrev:
blir det nån R1:a nu då? när kommer den? vi vill se dig i stan imorgon, nu, direkt!!! idag var blackninja,tommy,johan,goffy o jag ute o snackade i stan..

Jag letar förbrilt....

Brukar ni sammlas på Shell macken vid högskolan??

Hörde att det brukat sammlas en massa hojar där lite då och då för att sedan köra en tur. Är det ni??

PutteLiten skrev:
Brukar ni sammlas på Shell macken vid högskolan??

Hörde att det brukat sammlas en massa hojar där lite då och då för att sedan köra en tur. Är det ni??

Samlas vid andra sidan länsstyrelsen....vid slottet....kl 22:30 :öl :skrämd :finger :squid :gråta :1pajas

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025