supercalle
Ny medlem
Någon mer som har tänkt sig bege sig ut idag (lördag) om vädret tillåter dvs =)??

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Någon mer som har tänkt sig bege sig ut idag (lördag) om vädret tillåter dvs =)??

ZM vad är det jag läser!!?? Haha Försöker du undvika att köra över till oss på andra sidan av Hallands åsen?
Nä, skämt åt sido. Händer att man är i Halmstad själv. Kanske ska ta o hälsa på torsdags gänget nån gång!För det är väl då Halmstads gänget är ute o gasar?

... Hör lite muller i bakgrunden, ser en motard som drar på bakhjulet, brinnerup

Det var med största sannolikhet jag....
Knappt kul alls...
 Själv har jag ju en månad kvar innan min hoj är klar. Och när den väl är klar så kan jag inte köra eftersom min axel då är ganska nyopererad
  Själv har jag ju en månad kvar innan min hoj är klar. Och när den väl är klar så kan jag inte köra eftersom min axel då är ganska nyopererad  Men du får gärna titta ut till mig och visa upp hojen om du vill!
  Men du får gärna titta ut till mig och visa upp hojen om du vill!  Kommer du innan den 25:e mars så finns en risk att jag snor åt mig den och provkör när du minst anar det...
  Kommer du innan den 25:e mars så finns en risk att jag snor åt mig den och provkör när du minst anar det...  Passar kanske på när Lina bjuder på kaffe. Efter det datumet har jag mitella så då får du ha hojen ifred
  Passar kanske på när Lina bjuder på kaffe. Efter det datumet har jag mitella så då får du ha hojen ifred 
Det var med största sannolikhet jag....
Knappt kul alls...
 Kan tänka mig att det var jätte tråkigt!!
 Kan tänka mig att det var jätte tråkigt!!  

? Själv var jag ute en sväng igår..
? Själv var jag ute en sväng igår..Finns det några torsdags körningar nu för tiden?
Jag va ute igår en sväng
Blir en körning klockan 14 nu på lördag.
Samling på slottsparekeringen som vanligt
Var i bänken idag med Duccen, är med längre fram..........
194hk 144Nm............
/J
 , får komma ut till dig och beställa lite delar till min gamle gixxxer då så jag kan hänga på dig..
 , får komma ut till dig och beställa lite delar till min gamle gixxxer då så jag kan hänga på dig..|   | EU:s fartgräns för MC stoppad SMC, FIM och FEMA har lycka... | 
|   | Femte generationen Monster är här Legendariska Ducati Monster... | 
|   | Påvens BMW R18 utauktionerad Den 3 september 2025, under... | 
|   | GGN 2025, värsta hittills ! Conny Bohlin, VD för Nordic... | 
|   | Bildsvep – GGN 2025 På plats i depån på årets G... | 
|   | Wunderlich vindavvisande väskor Pressrelease om nyhet från ... | 
|   | GGN Shakedown – Stark Varg EX! MysEnduro i Laxå I sönda... | 
|   | Bike nr 10 lämnad till tryck! Nästa nummer av Bike är som... | 
|   | Missa inte Katalogen 2026!   Stora Motorcykel... | 
|   | Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National! David Knight, Ducati Åre... |