Halmstad

Kanske dags o liva upp tråden nu igen när säsongen snart drar igång

:banana

Last edited:
Bra idé, i vår kommer ännu ett alster från SpoonValley Racing luftas på vägarna runt Halmstad. En och annan torsdagskörning får det väl bli hoppas jag, nån sugen?

/J

Klart man e sugen. Sitter bara hemma o väntar på +5 grader och torra vägar så man kan ta en premiär tur :huvet

Bra idé, i vår kommer ännu ett alster från SpoonValley Racing luftas på vägarna runt Halmstad. En och annan torsdagskörning får det väl bli hoppas jag, nån sugen?

/J

E det ducatin som ska luftas:)

jo snart e det dags för en smygpremiär.

Så...Premiären avklarad och jag förklarar MC-säsongen 2009 för öppen :yoparty
Kallt var det, men en liten sväng lyckades jag iaf med idag.
Torsdagsvädret ser ju dessutom lovande ut med..skall bli uppåt 9°C tydligen under eftermiddagen, så vad väntar ni på...ut och kör. :tummenupp

Man kanske skulle ta sig uppåt och köra lite så man slipper köra över på andra sidan hallandsåsen. :D
Har ni någon dag i veckan ni brukar köra?
T ex som Roh har TT i Hbg. (rekord på förkortningar?)

Det brukar va samling vid slottsparkeringen i halmstad på torsdagar kl 18:tummenupp

Annars e det bara att hålla koll på tråden.

Hello fellow halmstads bor! :)

Jag och sambon flyttade i höstas hit då vi började studera.. Än så länge så kan jag bara göra :tummenupp .

Jag har dock ett litet problem! Jag har ingenstans att förvara min hoj... Just nu står den 10 mil här ifrån! :(

Därför undrar jag om det är någon som vet om något garage?! Jag bor inne i centrum så vore ju guld om garaget vore i nära anslutning... Så man inte behöver ta bilen till hojen...
Är det någon som har något tips så hör gärna av er!

Mvh Oskar

Tjo!
Välkommen till västkusten! :tummenupp
Jag och en polare ska hyra ett garage/meckställe för hans evo och min hoj. Dock är det utanför Båstad så hjälper kanske inte. Tänkte iaf att det är kortare än 10 mil i alla fall..

Tjo!
Välkommen till västkusten! :tummenupp
Jag och en polare ska hyra ett garage/meckställe för hans evo och min hoj. Dock är det utanför Båstad så hjälper kanske inte. Tänkte iaf att det är kortare än 10 mil i alla fall..

Aha... Mja det är ju fortfarande lite långt.. :(
Men tackar för erbjudandet.. :tummenupp

Man kanske skulle ta sig uppåt och köra lite så man slipper köra över på andra sidan hallandsåsen. :D
Har ni någon dag i veckan ni brukar köra?
T ex som Roh har TT i Hbg. (rekord på förkortningar?)

ZM vad är det jag läser!!?? Haha Försöker du undvika att köra över till oss på andra sidan av Hallands åsen? :mad:

Nä, skämt åt sido. Händer att man är i Halmstad själv. Kanske ska ta o hälsa på torsdags gänget nån gång! :) För det är väl då Halmstads gänget är ute o gasar? :D

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025