Halmstad

Riktigt bra väder idag så möte på slottsparkeringen 18:00.

jag o maran kommer vara där i alla fall

Jag dyker upp med hojen men kan inte vara med på nån längre runda, ska till jobbet. Glömde viktiga papper som jag skulle ha med mig hem så det får bli min runda istället. :gnissla

Jag dyker upp med hojen men kan inte vara med på nån längre runda, ska till jobbet. Glömde viktiga papper som jag skulle ha med mig hem så det får bli min runda istället. :gnissla

fan att man såg detta nu... körde en tur till båstad själv sen har kvällen ängnats åt att hoppa så långt som möjligt med en ford fiesta :D

Yepp, I dag har jag köpt ny MC :) eller ny och ny....iaf entligen en "riktig". Det blev en Suzuki Bandit 600 s. Den funkar fin fint :)
Hoppas jag hinner med att köra nån liten runda med er innan säsongen är heelt över.

Har fixat nya däck och behöver lägga på dom på fälgen vart gör man det i Halmstad?
Nedanför galgberget skulle dom ha 300 kr däcket! :va

Jag har beställt strypsats till min Suzuki Bandit 600s. Brickor. Är det lätt att strypa själv? Någon som har lite erfarenhet =)?

jag tar 50 per däck om man kommer med fälgen i handen.sitter skiten på hojen så 100 per däck om det är gjutna fälgar,cross ekerfälgar 150 styck.
pm:a om intresse eller vart lite fiffig och kolla eniro och ta nr: med 96 på slutet...

Last edited:
shit jag fyller år i morgon :s tråkigt som fan att alla kompisar verkar ha glömt det verkar det som. Fan nu vet jag inte vad jag ska göra imon bara för det. Jäklllarns.... nån som har nåt förslag på vad man gör på en födelsedag? Jag har glömt vad man gör .. var ett år sedan sist ju.

shit jag fyller år i morgon :s tråkigt som fan att alla kompisar verkar ha glömt det verkar det som. Fan nu vet jag inte vad jag ska göra imon bara för det. Jäklllarns.... nån som har nåt förslag på vad man gör på en födelsedag? Jag har glömt vad man gör .. var ett år sedan sist ju.

:yoparty Ett hett tips så här nära dagen d hade jag nog i ditt fall slitit upp hojjen på rummet och lagt en fet burnout i vardagsrummet - grannarna lär ju undra vad fan som försigår :arsele Du svarar enkelt - Det är ju min födelsedag :D

Grattis i förskott då :tuttar

:yoparty Ett hett tips så här nära dagen d hade jag nog i ditt fall slitit upp hojjen på rummet och lagt en fet burnout i vardagsrummet - grannarna lär ju undra vad fan som försigår :arsele Du svarar enkelt - Det är ju min födelsedag :D

Grattis i förskott då :tuttar

hehe nä men jag gjorde min vanliga tradition ;D 2 minuter innan kl 00.00 när man fyller så öser jag alltid ett ägg på grannens garage. gammal vana för man ska minnas nåt från den åldern ;D

Back