Halloween-fest hos WCX 3/11

"Ja, det löser sig..." som min vän TimBukTu en gång sa. ;)

Maffan är visst lite långsam idag.. Vi kommer nog inte va i Gbg förrän 7 typ, och jag måste ha mat innan det ska festas, annars kommer jag ligga platt fall efter några glas. :näsblod

Maffan är visst lite långsam idag.. Vi kommer nog inte va i Gbg förrän 7 typ, och jag måste ha mat innan det ska festas, annars kommer jag ligga platt fall efter några glas. :näsblod

Me too...mat är nödvändigt! :gnissla

Äh...gitarren plinkar på Metallicas - Nothing else Matters under tiden.

Swish: Du är medveten om att du kommer att få sminka fort ikväll? :D

Last edited:
Säj som det är...du har fixat ett fängelse som inte släpper ut dig! :hihi
Bojan hägrar runt hörnat.....:D

Näfan... det e lugnt.. tjejen ska på tjejmiddag ikväll, men det e "min" vecka, så tösen e hos mig till på söndag kväll.

det borde väl du veta ? du e barnfri när jag har min & tvärtom
så se till o byt vecka :7peta

Näfan... det e lugnt.. tjejen ska på tjejmiddag ikväll, men det e "min" vecka, så tösen e hos mig till på söndag kväll.

det borde väl du veta ? du e barnfri när jag har min & tvärtom :7peta

Jag vet väl fan inte hur du har dina battingar! Ehh..jag menar...tösen! :tungan
Du får bråka dig till ett skifte i helgerna.

nej för jag tycker trots allt synd om na...

nooo idea, hoppas hon kommer snart

japp det ska vi som fan......hoppas jag...

Prata med jillajävel eller någon av de andra apstollarna då som ändå skall ta sig från borås till götet.....

Jag är fortfarande hemma, dricker en öl och försöker bestämma mig för vad jag ska ha på mig ikväll :gnissla

Nu sitter vi i bilen och har passerat hallandsåsen. Ölen och musiken flödar. Maffan kör jkay håller i kartan jejo letar öl swish fiser och jag mr k surfar med mobilen och birar. Vi ses snart

Fan!

Det blir så jävligt att jag inte kan komma ikväll, kom hem till halmstad kl. 20 igår kväll och skall åka till stockholm kl. 16 imorrn, timmarna räcker inte till för att fixa alla görsmål hemma och bränna till götet och festa... FAN..

Dessutom har jag tagit Kolera-Vaccin så magen e inte riktigt vad den borde.:gnissla

Hoppas ni får en riktigt kul fest nu allihopa, nästa gång är jag med!
Ni kan ju dela på mina 2 bärs, slit dom med hälsan.:tummenupp

Klart slut!

Nu sitter vi i bilen och har passerat hallandsåsen. Ölen och musiken flödar. Maffan kör jkay håller i kartan jejo letar öl swish fiser och jag mr k surfar med mobilen och birar. Vi ses snart

haha, fan va nice de låter! nästan synd man bor i götet så man inte får va me på sånt ikväll! :)

Inte helt fel med internet på hotell ändå?(eller du kanske har mobilt internet)
ÅK till festen då, så slipper du skithotellet :tummenupp

Man har ju änna mobilt bredband..
Ja vi ska väl bege oss iväg snart, men Slappa försvann nånstans o vi väntar på att skånegänget ska anlända så vi kan dra dit i samlad trupp..tror ja..

Ska börja på 4:de birran. Tar bussen bort till festen mellan 21.00-22.00. Få se vilket drag det är.

Back