Halloween-fest hos WCX 3/11

Fan, nu har tjejpolarna kommit på att dem ska tävla imorgon bitti så dem kommer inte :(

Så nu sitter jag här med 3 extra biljetter... Så är det nån som tänkt köpa där, så kan ni kanske köpa mina i första hand? Kommer befinna mig på Marks förfest om nån vill mig nått, eller 0735 - 42 97 88

/Stephanie

Fan, nu har tjejpolarna kommit på att dem ska tävla imorgon bitti så dem kommer inte :(

Så nu sitter jag här med 3 extra biljetter... Så är det nån som tänkt köpa där, så kan ni kanske köpa mina i första hand? Kommer befinna mig på Marks förfest om nån vill mig nått, eller 0735 - 42 97 88

/Stephanie

Vafan, nu minskas ju chansen att ligga för många, hur tänkte de nu.:D :tungan

hah, klart som fan jag kommer... nu ska jag bara fixa det sista här hemma, ner en snabbis på stan o sen har jag en 30milsresa framför mig :yoparty .....:huvet

det låter som att vi kommer att anlända Gbg ungefär samtidigt då! :)
30 mil här med. Snart upplockad och då knäcker vi ölen i bilen! :D

......jaha men va fan ska ja göra? ingen aning om hon kommer hem eller inte, fick tag på na förut o då skulle hon bara prata med "J".

hon kommer väl snart lillen.. o snart åker jag neråt så ikväll ska vi parta lillgrabben :yoparty

jag kommer inte iväg bara för jag går o vankar fram o tillbaka o undrar vad jag har glömt :D

......jaha men va fan ska ja göra? ingen aning om hon kommer hem eller inte, fick tag på na förut o då skulle hon bara prata med "J".

:mad: Faceslappa henne när du ser´na!! :mad:

Men hur tar du dig till festen nudå? :)

:mad: Faceslappa henne när du ser´na!! :mad:

Men hur tar du dig till festen nudå? :)

nej för jag tycker trots allt synd om na...

nooo idea, hoppas hon kommer snart

hon kommer väl snart lillen.. o snart åker jag neråt så ikväll ska vi parta lillgrabben :yoparty

jag kommer inte iväg bara för jag går o vankar fram o tillbaka o undrar vad jag har glömt :D

japp det ska vi som fan......hoppas jag...

Last edited:
Back