Half life 2-the orange box

NORDIC RELEASE: 18-Oct-2007 (Upcoming)

WTF! Måste köpa måste köpa måste köpa måste köpa måste köpa måste köpa måste köpa måste köpa måste köpa : DROOOOOOOOOOOL

Edit. Tog och beställde boxen nu =)

Last edited:
NORDIC RELEASE: 18-Oct-2007 (Upcoming)

WTF! Måste köpa måste köpa måste köpa måste köpa måste köpa måste köpa måste köpa måste köpa måste köpa : DROOOOOOOOOOOL

Edit. Tog och beställde boxen nu =)

Snabba på och lira lite så man får höra om det är värt o köpa eller :)

Last edited:
gahhhh...va ni pratar...blev juh sugen nu så jag köpte på steam o håller på att tanka hem nu :)

AHHhhhhh...snart klart hehe

EDIT: 83% :yoparty

Last edited:
Nu har jag fastnat vid ett ställe på HL2: Ep2.
Jag är i underjorden när man möter sin första giganstiska krigsmyra, jag lyckats skjuta på den lite och sprungit iväg till första 'skyddet' där den inte kommer in. Men går vidare i de trånga gångarna och kommer till nästa öppna ställe där den väntar på en. Man ska till gången där den står och vaktar. Kommer man mot den (finns vänster och häger gång att välja) så börjar den att galoppera snabbt som fan mot en, då är det bara att börja springa satan. Dock kommer jag inte så långt innan springet tar slut och den knuffar till mig tills jag dör. Wtf! Hur fan ska man göra?
Att skjuta större stenar med gravidationsmojängen verkar inte funka att döda den heller. Har begränsat med skott också (tror heller inte att det är meningen att man ska lyckas döda den tills man kommit till ett visst ställe).

Blir fan ruggigt förbannad nu!

Nu har jag fastnat vid ett ställe på HL2: Ep2.
Jag är i underjorden när man möter sin första giganstiska krigsmyra, jag lyckats skjuta på den lite och sprungit iväg till första 'skyddet' där den inte kommer in. Men går vidare i de trånga gångarna och kommer till nästa öppna ställe där den väntar på en. Man ska till gången där den står och vaktar. Kommer man mot den (finns vänster och häger gång att välja) så börjar den att galoppera snabbt som fan mot en, då är det bara att börja springa satan. Dock kommer jag inte så långt innan springet tar slut och den knuffar till mig tills jag dör. Wtf! Hur fan ska man göra?
Att skjuta större stenar med gravidationsmojängen verkar inte funka att döda den heller. Har begränsat med skott också (tror heller inte att det är meningen att man ska lyckas döda den tills man kommit till ett visst ställe).

Blir fan ruggigt förbannad nu!

Du ska fly från jättemyran; Spring lite slumpmässigt så klarar du det.

Nyheter
Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup