Haha vilka är det som gör denna film?

denna film är ju bra, men liiiite väl gammal?

hahahhahahaha fan va bra :D

fick mig ett gott skratt såhär mitt i natten.

eller förlåt första inlägget måste ju vara moraliserande..fy på sig köra så fort usch..

Ähhh garvar fortfarande åt när han vänder sig om o ger F***K finger till farbror blå..

hahahhahahaha fan va bra :D

fick mig ett gott skratt såhär mitt i natten.

eller förlåt första inlägget måste ju vara moraliserande..fy på sig köra så fort usch..

Ähhh garvar fortfarande åt när han vänder sig om o ger F***K finger till farbror blå..

haha jo man blir lätt förvånad och i början trodde jag det var en scen där poliserna var med på att låsas jaga honom.

Synd att inte hela klippet är med, jag menar jag när Filip kommer in rummet, där Fredrik intervjuar polismannen, i full mc-mundering och säger nått om att de måste var i Göteborg om en timme eller nått. Man kan ju undra va polismannen tänker i det läget :)

EDIT: hittade den på youtube

[YOUTUBE-ID]Q_kI-keYmW8[/YOUTUBE-ID]

Det är en lokal förmåga från min lilla stad. Finns fler av dessa klipp. Bl a när han kör ifrån Polisen med bil. Lotus Omega.

fast det lär inte va han som kör Busan, ihopklippt.

Oansvarigt och ansvarslöst!

Fy säger jag! Tänk om man kommer glidande på sin Versys för att njuta av den friska luften och frihetskänslan och så kommer såna här oansvariga vettvillingar.

Eller ännu värre, om man rastar Skodan med barnen i och allt. Detta är livsfarligt! :mad: :mad: :mad:

Att ni sitter här och uppmuntrar sånt här oansvarsfullt beteende! Fy sjutton säger jag bara!

Och dom stackars polismännen då. Dom gör bara sitt jobb, hoppas det sätts ihop nån krisgrupp som kan hjälpa dom att bearbeta det inträffade.

Last edited:
Dubbelfucken görs av körskolläraren/stuntåkaren Magnus Carlsson, den är rätt gammal. Han var även med på TV3 och körde strippen på rekordtid sittande baklänges. :)

Dubbelfucken görs av körskolläraren/stuntåkaren Magnus Carlsson, den är rätt gammal. Han var även med på TV3 och körde strippen på rekordtid sittande baklänges. :)

hahahahahaha körskolelärare..hahahahahaha

det roliga med Magnus Carlsson är att om man ska söka på hans gamla greyer på tuben får man bara upp den där rumpnissen i stället. Vart blev det av hpnpm föresten? Alltså hojmagnus..

Fy säger jag! Tänk om man kommer glidande på sin Versys för att njuta av den friska luften och frihetskänslan och så kommer såna här oansvariga vettvillingar.

Eller ännu värre, om man rastar Skodan med barnen i och allt. Detta är livsfarligt! :mad: :mad: :mad:

Att ni sitter här och uppmuntrar sånt här oansvarsfullt beteende! Fy sjutton säger jag bara!

Och dom stackars polismännen då. Dom gör bara sitt jobb, hoppas det sätts ihop nån krisgrupp som kan hjälpa dom att bearbeta det inträffade.

O du kör förståss helt efter boken?? :pannkyss

"Hoj-Magnus" bor i Villa utanför Skövde & arbetar som körskolelärare.
Hoj kör han också, såväl stunthoj som Kawa Z1000 med mera.

Så han är inte offentlig längre? Har inte sett eller hört något på 10 bast ju.

Nyheter
Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Ny Brutale från MV Agusta

Italienska motorcykeltillve...

Back