Haha men vad gör han?! Och vart ska han?

Kiina0

Professionell Lackvårdare
Gick med
15 Jul 2007
Ort
Helsingborg/Kvidinge
Hoj
R1 -01. Fas III. 140Nm.
Fortsatte att klicka på videorna som fanns....

[YOUTUBE-ID]yzvlLIEQVxM&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Fråga: Vem i klubben känner igen sig i detta? :)
 

Mick

CashMoneyBrotherhood
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stortorp
Hoj
Suzuki Gsxr 750, Husaberg Fe 450 och en Ciao
Hahahahahaha..
Fan sicken skön jycke!
 

#ptb59

Lasse
Gick med
17 May 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Pro twinbike Dragster
Sicken djävla dålig kvalite'... kopplings vajer bara gick rätt av, en anledning till att jag vägrar köra Japanskt :hihi
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Haha, rätt åt idioten. Antagligen han han tröttnat på sin fula hoj och ville få den inlöst :D

Och hunden var ju sjukt kul, vilken jävla damp! En sån vill jag ha :) Hund alltså, inte åkomman.
 

morsan

Grinig gråhårig käring
Gick med
6 Sep 2006
Ort
Älvdalen
Hoj
Honda FT 500
Och hunden var ju sjukt kul, vilken jävla damp! En sån vill jag ha :) Hund alltså, inte åkomman.

Nu har jag tittat på båda filmerna med Bizkit och det är nog inte damp han lider av utan epilepsi. Det är ruggigt likt de anfall vår jämttik hade :(
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Nu har jag tittat på båda filmerna med Bizkit och det är nog inte damp han lider av utan epilepsi. Det är ruggigt likt de anfall vår jämttik hade :(

Tror inte ens det är epilepsi, våran hund brukar drömma och gör liknande saker, kanske inte så där extremt men drömmer att han springer, morrar och har sig. Men denna drömde lite mer än andra haha precis som med människor.
 

morsan

Grinig gråhårig käring
Gick med
6 Sep 2006
Ort
Älvdalen
Hoj
Honda FT 500
Tror inte ens det är epilepsi, våran hund brukar drömma och gör liknande saker, kanske inte så där extremt men drömmer att han springer, morrar och har sig. Men denna drömde lite mer än andra haha precis som med människor.

Småskällde och sprang lite på stället gjorde vår hund också, men just det där häftiga "springandet, att dra rätt in i väggen och "uppvaknandet" i den andra filmen är så typiskt. Om ni tittar på filmen med Toast så märker ni skillnaden
 

WippaN^

Rossi, here I come!
Gick med
28 Jul 2007
Ort
@ home.
Hoj
CBR650R -21
Vaddå, ser ni inte?

Snubben försöker ju (notera försöker) bara impa på de moppefuckos som var på platsen vid tillfället med sitt fruktade varvstopp!
 

Bobat

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2008
Ort
i väst
Hoj
Kawaskaki
Det där är bara en reklamfilm för kraschpuckar från början. Alla vet att djur inte ger sig ut på vägen när det kommer en högljudd hoj dånandes.

Dom hära sk djuren brukar dock ha en tendens att springa upp på vägen så fort dom hör något komma och "tutar" man så blir det ännu mera intressant

059ren.JPG
 

sewerin

Braap
Gick med
30 Mar 2008
Ort
Umeå
Hoj
Superduke 990 -09
herregud.. vilken otroligt obegåvad mc "förare", försöker han impa på resten av gänget där så är han ju bara dum. jag skulle skämmas om någon jag kände höll på o varva upp som en galning på tomgången
 

Big Boy

Psychosocial
Gick med
26 Jul 2008
Ort
STHLM
Hoj
Motard
herregud.. vilken otroligt obegåvad mc "förare", försöker han impa på resten av gänget där så är han ju bara dum. jag skulle skämmas om någon jag kände höll på o varva upp som en galning på tomgången

kommer ju alltid finnas cp barn
 

Big Boy

Psychosocial
Gick med
26 Jul 2008
Ort
STHLM
Hoj
Motard
Ja visst är det tragiskt, speciellt som en CP skada har så mkt med hjärnans funktion att göra...läs på lite! trodde man slutade kasta ur sig "CP barn" när man gick ut 4:an typ....:rolleyes:

och du tror inte att snubben som sitter på den där hojen har problem med sin hjärnas funktioner?:rofl
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top