Haha men vad gör han?! Och vart ska han?

Fortsatte att klicka på videorna som fanns....

[YOUTUBE-ID]yzvlLIEQVxM&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Fråga: Vem i klubben känner igen sig i detta? :)
 
Hahahahahaha..
Fan sicken skön jycke!
 
Sicken djävla dålig kvalite'... kopplings vajer bara gick rätt av, en anledning till att jag vägrar köra Japanskt :hihi
 
Haha, rätt åt idioten. Antagligen han han tröttnat på sin fula hoj och ville få den inlöst :D

Och hunden var ju sjukt kul, vilken jävla damp! En sån vill jag ha :) Hund alltså, inte åkomman.
 
Och hunden var ju sjukt kul, vilken jävla damp! En sån vill jag ha :) Hund alltså, inte åkomman.

Nu har jag tittat på båda filmerna med Bizkit och det är nog inte damp han lider av utan epilepsi. Det är ruggigt likt de anfall vår jämttik hade :(
 
Nu har jag tittat på båda filmerna med Bizkit och det är nog inte damp han lider av utan epilepsi. Det är ruggigt likt de anfall vår jämttik hade :(

Tror inte ens det är epilepsi, våran hund brukar drömma och gör liknande saker, kanske inte så där extremt men drömmer att han springer, morrar och har sig. Men denna drömde lite mer än andra haha precis som med människor.
 
Tror inte ens det är epilepsi, våran hund brukar drömma och gör liknande saker, kanske inte så där extremt men drömmer att han springer, morrar och har sig. Men denna drömde lite mer än andra haha precis som med människor.

Småskällde och sprang lite på stället gjorde vår hund också, men just det där häftiga "springandet, att dra rätt in i väggen och "uppvaknandet" i den andra filmen är så typiskt. Om ni tittar på filmen med Toast så märker ni skillnaden
 
Vaddå, ser ni inte?

Snubben försöker ju (notera försöker) bara impa på de moppefuckos som var på platsen vid tillfället med sitt fruktade varvstopp!
 
Det där är bara en reklamfilm för kraschpuckar från början. Alla vet att djur inte ger sig ut på vägen när det kommer en högljudd hoj dånandes.

Dom hära sk djuren brukar dock ha en tendens att springa upp på vägen så fort dom hör något komma och "tutar" man så blir det ännu mera intressant

059ren.JPG
 
herregud.. vilken otroligt obegåvad mc "förare", försöker han impa på resten av gänget där så är han ju bara dum. jag skulle skämmas om någon jag kände höll på o varva upp som en galning på tomgången
 
herregud.. vilken otroligt obegåvad mc "förare", försöker han impa på resten av gänget där så är han ju bara dum. jag skulle skämmas om någon jag kände höll på o varva upp som en galning på tomgången

kommer ju alltid finnas cp barn
 
Ja visst är det tragiskt, speciellt som en CP skada har så mkt med hjärnans funktion att göra...läs på lite! trodde man slutade kasta ur sig "CP barn" när man gick ut 4:an typ....:rolleyes:

och du tror inte att snubben som sitter på den där hojen har problem med sin hjärnas funktioner?:rofl
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top