haha!Måste dela med mig(pinsamt och SEX så läs inte om du är känslig!)

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
En kompis från stockholm ringde nyss och var helt förstörd,och jag garvar så jag nästan gråter, han vet att jag lägger ut detta och är inte medlem här!

Han och hans flickvän blev sugna på lite "vuxenbollibompa" ikväll och tog även fram flickvännens dildo och lekte lite, efter "bompandet" så tog hon med sig dildon in i badrummet för att tvätta av.... sen glömde hon den på muggen:D

Sen kommer mormor och morfar på spontanbesök, till saken hör att flickvännens morfar har varit präst i svenska kyrkan och de är strikt religösa, självklart ska gubben in på muggen, och istället som normalt folk: låtsas som ingenting, så kommer han ut med dildon i näven och börjar skälla om synd och att de borde skämmas! Han skulle även ringa till flickans stackars mamma och berätta! De stack därifrån och blev verkligen förargade!

Hon sitter väl just nu och väntar på morsans gnäll och han längtar inte direkt tills nästa familjehögtid!

Själv tycker jag att det låter som morfadern lever på 1700 talet.. :3freak och sa åt honom att garva åt det, det var ju skitkul ju!

Last edited:
Bwahahahah....vafaan....vad ska man göra, de får väl bita i det sura äpplet (morföräldrarna) och inse att allt inte är som det var på Gustav Vasas tid (som om kinky stuff inte fanns då..). ÄH, det är bara att köra på! Nu kan ju inget bli mer pinsamt i framtiden i alla fall, bara att slappna av! :D :tummenupp

Det där var en mkt bra definition på ordet: "Njutånger" :hoppskrat

Sen vettefaan om jag tror på det hela. Det låter som en urban myt.

Last edited:
Nog för att jag förstår att det kan bli en pinsam situation, men om någon blir förbannad på hur jag lever mitt privatliv skulle jag själv bli ännu j*vla mer förbannad! Kanske att jag skulle dra till med, ursäkta, jag fick aldrig tid att tvätta dildon, så det där vita på dina händer kanske du vill torka bort...
:näsblod

Vad exakt är det dom ska skämmas över?
Att dom hade haft sex?

Satan, att det fortfarande finns folk som är så jäkla stuck up :va

en kompis right? ;)

Nog för att jag förstår att det kan bli en pinsam situation, men om någon blir förbannad på hur jag lever mitt privatliv skulle jag själv bli ännu j*vla mer förbannad! Kanske att jag skulle dra till med, ursäkta, jag fick aldrig tid att tvätta dildon, så det där vita på dina händer kanske du vill torka bort...
:näsblod

Brukar du lägga satsen på löskukar? :tungan

hahahahahahahahhaaha Bwahaha med tanke på att min granne är präst av samma skrot och korn så kan jag verkligen föreställa mig hur löjligt pryd utskälningen va :rofl

Det intressanta är väl egentligen att din polare inte lyckades köra bussen ända fram, utan den stackars tjejen blev tvungen att plocka fram pålitliga verktyg efter hans tafatta försök till gemensam njutning... :tungan

Och det berättar han för nån...

hahahahahahahahhaaha Bwahaha med tanke på att min granne är präst av samma skrot och korn så kan jag verkligen föreställa mig hur löjligt pryd utskälningen va :rofl
Du får ta och ragga upp någon brud som du kan ta på motorhuven på hans bil. Gubben kommer bli så förbannad så att han får en hjärtattack och du slipper se honom igen.

Det intressanta är väl egentligen att din polare inte lyckades köra bussen ända fram, utan den stackars tjejen blev tvungen att plocka fram pålitliga verktyg efter hans tafatta försök till gemensam njutning... :tungan

Den kanske inte var för henne.. :näsblod

3104545 Du får ta och ragga upp någon brud som du kan ta på motorhuven på hans bil. Gubben kommer bli så förbannad så att han får en hjärtattack och du slipper se honom igen.
:rofl
Kruxet är att andra grannen är snut så jag ligger nog pyrt till då :hihi

(tror inte han har en bil änns... Men kan ta henne i hängstolen på altanen ca 2 meter från hans köksfönster, hade det inte varigt för häcken emellan hade det varigt ultimat :lol)

Exakt, kärnan i den här historien handlar knappast om pinsamheten av en upptäckt sexleksak, utan det faktum att han ens behövde använda en dylik tingest för att tillfredställa cheyen ifråga.

Eller han kanske använde den själv? :whip

den senaste "inneprylen"... nästa generations eltandborste som är borstfri :D

(nej usch, nu får jag bilder i huvudet av människor som använder stora lila dildos som tandborstar...)

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna