haha!Måste dela med mig(pinsamt och SEX så läs inte om du är känslig!)

:rofl
Kruxet är att andra grannen är snut så jag ligger nog pyrt till då :hihi

(tror inte han har en bil änns... Men kan ta henne i hängstolen på altanen ca 2 meter från hans köksfönster, hade det inte varigt för häcken emellan hade det varigt ultimat :lol)

Fram med häcksaxen så det det problemet löst :tummenupp

Hahahahaha hon skulle ju bara kommit med komentaren " Vi har i alla fall inte haft sex på riktigt " (sen kan han ju skita i vilket)
hihihihihi

Hahahahaha hon skulle ju bara kommit med komentaren " Vi har i alla fall inte haft sex på riktigt " (sen kan han ju skita i vilket)
hihihihihi
haha, den var bra! Pratade med honom idag, hennes morsa ringde igår och de garvade bara åt det! Men tydligen så var det en stundande familjemiddag snart, undrar vad samtalsämnet blir: "- så, xxxx har du kört på med dildon nå'tt mer sen sist?" Morfadern kanske fick nya ideér till hans eget sexliv?

haha, den var bra! Pratade med honom idag, hennes morsa ringde igår och de garvade bara åt det! Men tydligen så var det en stundande familjemiddag snart, undrar vad samtalsämnet blir: "- så, xxxx har du kört på med dildon nå'tt mer sen sist?" Morfadern kanske fick nya ideér till hans eget sexliv?

hihi
ja kan tänka mig att hon/de är nervösa, men tror inte man dra upp det på middagen..
tror faktiskt morfadern skäms lite han med. hahaha

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...