Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
RS250RR skrev:Tydligen har Haga och Renegade Ducati enats om ett kontrakt för 2004superbike kan bli lite roligare än 2003 får vi hoppas.
Ok, kan du inte fördra att ett märke dominerar i en klass så klart att det känns enahanda, men har det inte varit Honda Cup i moto gp då?Relapse skrev:Menar du att det inte kommer att bli ännu ett "Ducati Cup" kommande säsong? Tillåt mig tvivla. 2003 var bland det tråkigaste jag upplevt i WSB.
Lord Melchet skrev:Ok, kan du inte fördra att ett märke dominerar i en klass så klart att det känns enahanda, men har det inte varit Honda Cup i moto gp då?
Det har varit en del tighta race under säsongen, speciellt på slutet.
Jag håller med dig om att serien har sunkat till sig men att kritiken ändock är överdriven.
RS250RR skrev:Tydligen har Haga och Renegade Ducati enats om ett kontrakt för 2004superbike kan bli lite roligare än 2003 får vi hoppas.
Goodstuff skrev:Så det blir två småknattar i det teamet eftersom de har Leon Haslam under kontrakt sedan tidigare. För inte satsar väl Renegade på både WSBK och BSB samtidigt?
Don Quixote skrev:Jag var av den bestaemmda uppfattningen att Renegade skulle koera BSB. Hmm.. Detta faar kollas upp.
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|