Dio rockarDee_cati skrev:Dio faktiskt kan vara förra århundradets mest underskattade person![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dio rockarDee_cati skrev:Dio faktiskt kan vara förra århundradets mest underskattade person![]()

Quest skrev:2049487Jag har snackat med folk som käner honom och dom anser att han är världens trevligaste människa.
Jag kände en gång en grabb som var skitsnäll och timid. Han styckmördade sin flickvän.
Lite inte på snälla människor: Skyldig!

En skicklig advokat kunde nog ändå hävdat att fantombilden omöjliggjorde (finns det ordet?) alla typer av konfrontationer.Dee_cati skrev:Edit/ Lite klantigt av Expressen att visa bild på honom om det nu är som Silbersky säger att det är nu bortkastat med en vittnes-konfrontation då de kan ha blivit påverkade av den publicerade bilden![]()
mb skrev:2050029Dio rockar![]()
McB skrev:2049954Ett erkännande brukar inte väga så värst tungt i rättegångar. Den tekniska bevisningen är viktigare.
Coola Ola skrev:2050694Snillen spekulerar... Finns förmodligen ingen här på sporthoj som har ens en aning om han är oskyldig eller inte. Pollen är väl iofs intressant på så sätt att den visar folks förmåga att svälja allt de läser i kvällstidningarna utan att tänka kritiskt.

Ja ungefär lika svinaktig som du är genom att lägga upp en spekulationspoll om han är skyldig eller inte. I mina ögon så är denna pollen ren skit, då killen fortfarande inte är dömd och bör därför inte hängas ut med massa spekulationer.Dee_cati skrev:2050580Pogo, jag håller med dig till 100%, riktigt svinaktigt att gå ut med bild när de inte ens vet om han är skyldig eller ej. Samma sak hände ju med Anna Lindh-fallet, där en person blev oskyldigt anklagad.
Du vet i det här landet kostar inte advokaten klieneten en krona.MikkE skrev:2050853Undra hur fan han har råd med en advokat som Silbersky?
MikkE skrev:Skyldig är han iaf.
t-rex skrev:2049737Det ensamt borde direkt leda till fällande dom faktiskt!

Maxxi skrev:2050846Ja ungefär lika svinaktig som du är genom att lägga upp en spekulationspoll om han är skyldig eller inte. I mina ögon så är denna pollen ren skit, då killen fortfarande inte är dömd och bör därför inte hängas ut med massa spekulationer.
mjukis skrev:Varför ens ta upp en diskussion i ämnet när det ända vi vanliga döda har att gå på är tidningarnas "utsagor"?
Wätt lönlöst i mina ögon.
Frågan om hur lång en liter är känns nästan mer relevant.
Varför då? Han kommer ju knappast bli mindre populär att anlita. Han har ju visat att han är en av sveriges skickligaste advokater. Sen att många redan dömt killen på förhand är ju knappast Silberskys fel.Stuff skrev:2050530Om Silbersky mot all förmodan skulle få honom frikänd tror jag kändisadvokatens dagar är räknade.
Jag menar inte att han skulle bli mindre anlitad. Den åtalade är redan dömd på förhand och hatet mot honom är oerhört stort. Om Silbersky får honom frikänd med hjälp av en teknikalitet finns det risk att folk vänder sitt hat även mot honom och handgripligen praktiserar det.sportarn skrev:2051205Varför då? Han kommer ju knappast bli mindre populär att anlita. Han har ju visat att han är en av sveriges skickligaste advokater. Sen att många redan dömt killen på förhand är ju knappast Silberskys fel.
Är ju bara idiotiskt ifall att Silbersky ska få skit för att han utför sitt arbete. Ungefär som att kronofogdarna får skit när de hämtar grejer hos folk som inte har betalat sina räkningar. Vad skulle världen vara om alla blev dömda utan advokater. Mer beröm åt dessa individer som överhuvudtaget vill jobba åt många som de personligen inte vill ha att göra med men för att de ska få en så rättvis dom så möjligt åtar sig jobbet.Stuff skrev:2051264Jag menar inte att han skulle bli mindre anlitad. Den åtalade är redan dömd på förhand och hatet mot honom är oerhört stort. Om Silbersky får honom frikänd med hjälp av en teknikalitet finns det risk att folk vänder sitt hat även mot honom och handgripligen praktiserar det.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |