Haga-mannen gripen!

Jävla as, fan för sådana svin!!!

Svetsa igen dörren, sådana tror jag inte går att rehabilitera.

/T

På tal om onödig information!

"Enligt signalementet är Hagamannen mellan 25 till 35 år gammal och cirka 170-175 centimeter lång. Han ska vara ljushyad, ha kort mörkt hår med höga vikar i pannan och tala svenska utan brytning.
Han ska även ha extremt små fötter."
:rofl

Använder de straffskalans mittre eller nedre delar även denna gång ska jag flytta till ett land som inte tar emot invandrare! :mad:

Går det att ta reda på Hagamannens identitet på något lätt sätt? (Är intresserad då jag kommer från Umeå och han uppges vara i min ålder.)

Vaddå, är du rädd att ha varit ute och våldtagit i sömnen? :rofl

Kevorkian skrev:
2043807 Går det att ta reda på Hagamannens identitet på något lätt sätt? (Är intresserad då jag kommer från Umeå och han uppges vara i min ålder.)

Fan va skönt att det jävla aset är fast.Hoppas han får ruttna bort den jäveln.

Det som är oerhört tragiskt är att han har barn och de får säkert lida för pappans illdåd hela livet.

korvgubbe skrev:
2043785 Använder de straffskalans mittre eller nedre delar även denna gång ska jag flytta till ett land som inte tar emot invandrare! :mad:

Det är i såna här fall det är synd att vi inte har en viss sorts straff i vårt land. :död

Lycka till med flytten... :D

korvgubbe skrev:
2043809 Ett besök på Flashback kan löna sig..

Ligger det där, eller gissar du att det kommer stå där?

Kevorkian skrev:
2043807 Går det att ta reda på Hagamannens identitet på något lätt sätt? (Är intresserad då jag kommer från Umeå och han uppges vara i min ålder.)

Så snart han är häktad åtminstone, bara att ringa tingsrätten i fråga och begära att få veta.

Kevorkian skrev:
2043855 Ska kolla. Inget där än dock.

Gå en runda i stans skobutiker och fråga om de känner till någon i din ålder som köpt väldigt små skor! :mattias

Markus skrev:
2043859 Så korvgubbe försökte spela insatt men hade fel?
Jaja, men då är ordningen återställd. :D

Eh?! Nej?!
...men det hör ju knappast till ovanligheterna att namn finns publicerat där en bra stund innan det publiceras i kvällspressen... Jag sa väl inget om att det redan dykt upp där? :va

korvgubbe skrev:
2043861 Gå en runda i stans skobutiker och fråga om de känner till någon i din ålder som köpt väldigt små skor! :mattias

Finns flera misstänkta här:
http://images.google.se/images?sour...,GGLG:2005-26,GGLG:en&q=dagisbarn&sa=N&tab=wi
:5sure

korvgubbe skrev:
2043861
...men det hör ju knappast till ovanligheterna att namn finns publicerat där en bra stund innan det publiceras i kvällspressen... Jag sa väl inget om att det redan dykt upp där? :va

På "privatpersoner" som begår brott? :confused:
Mer än vad jag sett.

Ruggigt skönt att en av galningarna är fast iaf.

Finns ju uppenbarligen fler så det skulle behövas en rensning.

Scilla skrev:
2044081 Förstår inte varför dom skulle vara intresserade av att publicera hans namn där då hagamannen råkar vara en vanlig mellanblond svenne.
Med det hoppas jag att du menar för att skona hans familj som måste må väldigt dåligt nu.

Last edited:
En till som åkt fast tack vare DNA-test.
Nu är det dags att testa hela befolkningen.
Jag anmäler mig först.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...