ozeo
Lcc= lögdö county choppers
- Gick med
- 12 Sep 2004
- Hoj
- xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
tjena, har precis gjort iordning min caferäser(dr800-90) för bes, men hade en tråd om mitt bränslestrul el vad det är. hittar inte denna nu o skapar en ny.
tank med vanlig vaccumklocka(stavn) ej pump..
2 st gasare som har plockats isär o rengjorts, blåst alla kanaler man kan tänka sig.. öppet avgassystem och orginal bestyckning,, hade nålen upp ett steg förr men de hjälpte inte. gick bra innan med nålen på båda ställen.
nu är det så här att vid lite högre varvtal så börjar den hacka som om soppan håller på o ta slut.. har provat alla lägen på kranen men ingen skillnad.
om de gör nån skillnad så idag när jag prova med besiktnings insats
(i ljuddämparn) som täpper till lite mer så hacka den ännu mer,,
ventiler kollade o dubbelkollade innan jag ställde av den förra året.. allting verkar rätt men man kan ju aldrig va hundra.. kan ventilerna göra denna tendens el har kranens vaccumklocka pajat el har ni nån idee?
tacksam för svar.
tank med vanlig vaccumklocka(stavn) ej pump..
2 st gasare som har plockats isär o rengjorts, blåst alla kanaler man kan tänka sig.. öppet avgassystem och orginal bestyckning,, hade nålen upp ett steg förr men de hjälpte inte. gick bra innan med nålen på båda ställen.
nu är det så här att vid lite högre varvtal så börjar den hacka som om soppan håller på o ta slut.. har provat alla lägen på kranen men ingen skillnad.
om de gör nån skillnad så idag när jag prova med besiktnings insats
(i ljuddämparn) som täpper till lite mer så hacka den ännu mer,,
ventiler kollade o dubbelkollade innan jag ställde av den förra året.. allting verkar rätt men man kan ju aldrig va hundra.. kan ventilerna göra denna tendens el har kranens vaccumklocka pajat el har ni nån idee?
tacksam för svar.