Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
. kräv en ny fälg?Jo, börjar förstå nu att det är bedrövligt att det blev som det blev...första däckbytet för mig så man ville inte vara alltför petig och frågvis...
Men...får nog ta en sväng dit.
Med tanke på att du har en ny hoj har du din fulla rätt att vara petig.
Jävligt petig.
Låter lite som när jag för många år sedan skulle skicka iväg en Silicon Graphics-dator som varit tillfälligt inlånad på jobbet. En flyttgubbe kom med en pallvagn och balanserade burken på dess ena arm och började köra. När jag lite försiktigt påpekade att den där plastburken som stod och vinglade där framme kostade ca en miljon stannade han rätt kvickt och hämtade en flyttgubbe till samt en riktig pall att ställa den på.Bytte däck på en ny (för mig) verkstad i våras.
Talade om att fälgen han kastade omkring kostar 8 loppor.
Då blev faktisk märkbart försiktigare...
Klantigt att repa fälgen var det förstås...men det verkar ändå vara en ok firma om man utan knussel erbjuder att rätta till det.Tjena o tack för era svar! Var dit, visade upp fälgen, och inlämning slipning, spackling och lacka om fälgen var det som erbjöds. Tänkte bara skriva fortsättningen till er som undra.
Hare
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|