Ha mycket oralsex- och få starkare tänder

exiteme skrev:
Källa: The New York Medical Journal
Mmm, förmodligen. Snarare, Källa: Någon risig svensk "humor"-sajt vars innehåll kontinuerligt klistras in på sporthoj.com.

Re: Re: Re: Ha mycket oralsex- och få starkare tänder

out4speed skrev:
Det problemet har nog snart killarna här löst :D

Edit läste inte ens ända ner , men så var ju fallet :crash :rock

... jag håller mig nog till att tugga tuggummi.. :rolleyes:

Re: Re: Re: Re: Ha mycket oralsex- och få starkare tänder

Anneli.a skrev:

FEGIS! :rofl :lol
Trevligt med undersökningen. Man ställer ju så gärna upp med att hjälpa damerna att behålla sitt colgate leende. Jag menar..... Man är väll gentleman. :D

Annars så kan jag meddela att de får sig ett riktigt fint proteintillskott samtidigt. Mer högvärdigt än vilket träningstillskott som helst. Dessutom är det ju färskt! (nåja... ibland iallafall :rolleyes: )

Re: Re: Re: Re: Re: Ha mycket oralsex- och få starkare tänder

amullo skrev:
Trevligt med undersökningen. Man ställer ju så gärna upp med att hjälpa damerna att behålla sitt colgate leende. Jag menar..... Man är väll gentleman. :D

Annars så kan jag meddela att de får sig ett riktigt fint proteintillskott samtidigt. Mer högvärdigt än vilket träningstillskott som helst. Dessutom är det ju färskt! (nåja... ibland iallafall :rolleyes: )

Visst är det bra att vi män ALLTID kan ställa upp med en garanterat alltid färsk proteindrink!!!!
:tummenupp

SM 570 RR skrev:
Kan knappast inte gälla om man snaskar bäver.

Då får man bara dålig andedräkt, röd eller grön beläggning på tänderna beroende på tidpunkt, tandtråd på köpet om man har riktig otur, hår mellan tänderna och i ögonen och dessutom ont i nacken :zpy

Sedan är det inte så trevligt att behöva harkla sig hela tiden för det sitter nåt i halsen! :)

Re: Re: Re: Re: Re: Ha mycket oralsex- och få starkare tänder

amullo skrev:

Feg?!.. :notme .. nä... :rodnar

Anneli.a skrev:
Feg?!.. :notme .. nä... :rodnar

Ahhhaaaaa......... Det kanske är så att du inte är törstig just nu bara. Inga problem. Dricker man tillräckligt på morgonen så klarar man sig länge utan.... Vätska..... :rofl :smasha :rodnar

Fölåt. Jag kunde inte hålla mig... igen... :whip

Aha så det är därför jag aldrig har några hål! (i tänderna alltså)

Re: Re: Re: Re: Ha mycket oralsex- och få starkare tänder

Anneli.a skrev:

Fördelen med att vara singel är att man kan variera sig och "tugga olika tuggummin", Anneli! Man har ju valt rätt hobby iaf :p

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back