Ha mycket oralsex- och få starkare tänder

Jag förstod aldrig från början men nu fattar jag att mitt Ex va väldigt noga med tänderna...

Bifogat

• rollers_ex.jpg
    rollers_ex.jpg
    71.8 KB · Visningar: 219
Kom just och tänka på den där larmrapporten som kom för ett tag sen om att män som inte tömde sig tillräckligt ofta hade förhöjda risker att drabbas av prostatacancer.

Mao så är oralsex utövat av kvinnan på mannen till godo rent hälsomässigt för båda parter...

Fantastiskt!

Undrar förresten varför alla dessa vetenskapliga rön publiceras på sommaren... Kan den emormt svåra nyhetstorkan ha något med saken och göra :confused:

Vore man lagd åt sodomi-hållet så skulle man ju kunna slå två flugor i en smäll när man tajjar.

Att man aldrig ska man ha någon tur... :4skrika

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ha mycket oralsex- och få starkare tänder

RoLLER skrev:
Jag har gjort allt :D

Jag vet många saker du inte gjort:
-Lagt i tvåan
-Kört >80 km/h
-Kört ifrån Frida
-Fått upp den lika mkt på bakhjulet som Frida

Aha, du kanske syftade på sexuella saker? Så du har inte heller några problem med karies? Ryktet säger att fortplantaren inte varit aktiv detta millennium.......

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ha mycket oralsex- och få starkare tänder

Frida skrev:
-Lagt i tvåan
-Kört >80 km/h
-Kört ifrån Frida

:rofl :bow :tummenupp

Mattias skrev:
Men hon var inte så noga med stavningen. Kossa.
Säker på att hon inte menar "Blowjob After Ace" då? Att alla som kommer efter Ace får en avsugning? Låter som en mutskandal i mina öron... :rolleyes:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ha mycket oralsex- och få starkare tänder

Frida skrev:
-Lagt i tvåan
-Kört >80 km/h
-Kört ifrån Frida

Aha, du kanske syftade på sexuella saker? Så du har inte heller några problem med karies? Ryktet säger att fortplantaren inte varit aktiv detta millennium.......

Hahahah näe det e sant.....
2'an... va f*an... den gör ju 130 på ettan... jag vågar inte mer :(
Kört över 80 har jag faktiskt gort det visst det!!!! Så det så! :p
Men att slanga och köra ifrån dig för vara en dröm tills vidare...

Sexuell aktivitet har det inte varit sen kvarnen brann.... Men jag tror jag kan konsten fortfarande ;) Ge mig chansen bara så skall du få en underredsbehandling som heter duga sugar pie! Och då menar jag inte din bil.....

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ha mycket oralsex- och få st

RoLLER skrev:
I wont, i promise...!

Och skulle du få för dig att göra det så gör en dokumentär om det :tummenupp

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ha mycket oralsex- och f

fluppen skrev:
Och skulle du få för dig att göra det så gör en dokumentär om det :tummenupp
I promise :D

loser skrev:
Öh, vadå nu fattar jag inte! De tjejer som jag betalar, oj nu blev det fel, träffar, vill att man skall ha luva på, annars får man snuva säger dom. Hur blir det då med protein å allt, man vill ju vara snäll. Det kostar, oj fel igen, är dyrare, f-n fel igen, svider mer i plånboken utan luva. Var är delete funktionen? Hittade den "submit reply" hette det visst här.

:rofl :lol

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ha mycket oralsex- och få starkare tänder

RoLLER skrev:
Hahahah näe det e sant.....
2'an... va f*an... den gör ju 130 på ettan... jag vågar inte mer :(
Kört över 80 har jag faktiskt gort det visst det!!!! Så det så! :p
Men att slanga och köra ifrån dig för vara en dröm tills vidare...

Sexuell aktivitet har det inte varit sen kvarnen brann.... Men jag tror jag kan konsten fortfarande ;) Ge mig chansen bara så skall du få en underredsbehandling som heter duga sugar pie! Och då menar jag inte din bil.....

Det är bra RoLLER!! Man ska ha drömmar! Men som du vet är det många drömmar som icke uppfylls och därmed får man hålla sig till att fantisera om det :gråta

PS. När brann kvarnen? Måste varit innan jag föddes :lol

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back