t-rex skrev:En del klarar av att ha coola hojjar, en del köper sig respekt med R1or. Eller duccar.
Men du då? Du tillhör ju ingen av de kategorierna?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
t-rex skrev:En del klarar av att ha coola hojjar, en del köper sig respekt med R1or. Eller duccar.
Vart/vilken rondell är det.. själv träffade jag på en väldigt smart kille på essingeleden där jag kör plogbil om vintrarna. Han stannade i mittfil(i rusningstrafik) med varningblinkers på, jag stannade bakom med lastbilen och erbjöd mig hjälpa honom att ta sig ut på avfarten till stora essingen. Då visar det sig att han hade stannat för att gå ut och torka av framrutan eftersom vindrutetorkarna inte funkade. :kockoSSB skrev:Där jag sitter ser jag ut över en motorvägspåfart. Påfallande ofta kör folk fel och skall backa tillbaka till rondellen.
Just nu kom en kvinna i en A-klass och skulle backa tillbaka, men långsamt långsamt backar hon rakt ner i diket och kommer inte upp.![]()
Bildbevis inom kort hoppas jag
/SSB - Garvar
korvgubbe skrev:Men du då? Du tillhör ju ingen av de kategorierna?
![]()
![]()
t-rex skrev:nAkcskåt!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
t-rex skrev:Möjligt. Vi kör bättre bil (etablerat i en poll på SH), samt har högre lön.
t-rex skrev:Vi tyckte med att det var skönt att få de där klart.
En del klarar av att ha coola hojjar, en del köper sig "respekt" med R1or. Eller duccar.
Fniss!korvgubbe skrev:Men du då? Du tillhör ju ingen av de kategorierna?
Solan skrev:Ja som sagt....har man högre lön så har man ju råd att köpa sig en Ducce (och respekten då...).![]()
Ja, det är många som kör ifrån mig så det är nog inga problem. Aldrig fel med lite schysst utsiktSolan skrev:Det är det (ä)enda du kommer att få se innan jag drar ifrån dig.![]()
Hahahahahahaahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaatjockisbulle skrev:Av alla jag känner
Killar och tjejer så är det iallafall en kille som kör sämst av alla.
Några saker han gjort
1. Vi riktade fläktventilerna mot förarplatsen då han inte såg och drog på max när han precis startat. Det blåser då massor av pollen och skit mot honom, så han släpper ratten och täcker för ögonen med händerna. (medans han gasar).
Det kanske dock var lite vårat fel....
2. Får motorstopp hela tiden, varav engång började bilen rulla bakåt. Bilen bakom ställer sig på tutan för att vi sluta rulla. Han fortsätter försöka starta utan en tanke på att vi rullar bakåt. Jag rycker handbromsen från baksätet.
3. Kör automat på motorväg, vid en omkörning ska han trycka gasen i botten (slö minibuss full med folk som sover) och trycker ner kopplingen för att växla ner, Men vänta , det finns ingen koppling på automat. Han ställer sig på bromsen då han tror det är koppling vilket resulterar i tvärnit från 120kmh och alla flyger framåt i bussen. (ingen sov efter det).
![]()
tjockisbulle skrev:Han ställer sig på bromsen då han tror det är koppling vilket resulterar i tvärnit från 120kmh och alla flyger framåt i bussen. (ingen sov efter det).
![]()
tjockisbulle skrev:Av alla jag känner
Killar och tjejer så är det iallafall en kille som kör sämst av alla
...
![]()
t-rex skrev:Uppenbarligen en kvinna. Kanske inte i passet, men mentalt.
Markus skrev:![]()
![]()
(Sexistiskt ryggdunk)
Markus skrev:Inte bli kinky nu...![]()
![]()
CorbenDallas skrev:Ja, det är många som kör ifrån mig så det är nog inga problem. Aldrig fel med lite schysst utsikt
När kör vi?![]()
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP