Ha ha, kvinna kör bil utanför fönstret, ner i diket

SSB skrev:
Och hade det varit en kille som varit så här klantig skulle det varit minst lika roligt....

Det hade varit mycket roligare, att en tjej lyckas med nått sånthär är inget man blir förvånad över :tungan ;)

Slår vad om att hon inte ens försökt att fortsätta backa och då backa upp på vägen igen... *

FRUNTIMMER!!! :huvet :fatta!

(* förklaring för :tuttar
Backar hon upp blir det mer vikt på drivhjulen vilket gör att de kanske inte slirar så mycket på gräset...)

tjockisbulle skrev:
3. Kör automat på motorväg, vid en omkörning ska han trycka gasen i botten (slö minibuss full med folk som sover) och trycker ner kopplingen för att växla ner, Men vänta , det finns ingen koppling på automat. Han ställer sig på bromsen då han tror det är koppling vilket resulterar i tvärnit från 120kmh och alla flyger framåt i bussen. (ingen sov efter det).

Hoho, det där har jag gjort oxå. Fast det var när jag skulle växla från ettan när jag skulle iväg i en lånad bil. Efter tvärniten skyndar jag mig att baka tillbaka till p-platsen och säga till mitt sällskap att jag har glömt köpa cigg och måste göra det innan vi åker.

SSB skrev:
Just nu kom en kvinna i en A-klass och skulle backa tillbaka, men långsamt långsamt backar hon rakt ner i diket och kommer inte upp. :D
Dikeskörning_001.jpg

Tjejer kör bättre än höns.

:fakta

Hehe, i nästa moment ringer hon mannen som måste komma å hjälpa till... :huvet

Eller bärgarn, 1000:- åt fanders...

That ough to teach her a lesson....

Solan skrev:
Hmm...man kan ju inte tävla med någon som tänker självdö innan man ens vridit om nyckeln...
Ge mig en utmaning istället! :tungan

Snabbast runt Knutstorp...
Är det en utmaning nog? :D

Mirran skrev:
Såg en ggn.en kille som körde omkull i manöverbanan när det var uppkörning. :hihi

Ok great... Jag såg en tjej en gång som körde omkull i manöverbanan. Hon försvann i ett gnistregn och lät ungefär så här: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!! Det var lite småkul. :pannkyss

pageer skrev:
Ok great... Jag såg en tjej en gång som körde omkull i manöverbanan. Hon försvann i ett gnistregn och lät ungefär så här: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!! Det var lite småkul. :pannkyss
Ok,en dålig till då ...Jag såg en gång en kille.......... :hihi

Tur att A-klassen har fått stödhjul i senaste versionen annars hade den väl vält i diket :D

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing