Høgljutt Slipon

Arctic#1

www.saltdalmc.com
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
Kawasaki Zx6R
Har en jadrans høgljutt slipon på min kawa (Leo vince titanium) finns det något satt at få den till at låta lite mindre på, typ plocka sønder,byta nåt??. Alla hør ju om jag drar på lite...

Arctic#1 skrev:
Har en jadrans høgljutt slipon på min kawa (Leo vince titanium) finns det något satt at få den till at låta lite mindre på, typ plocka sønder,byta nåt??. Alla hør ju om jag drar på lite...
Ja det enkleste må vel være å få fatt i en originalpotte. Det er sikkert mangen som har en slik liggende siden "alle" monterer slip-on/bolt-on. Jeg har en men den har katalysator og er beregnet på en helt ny og moderne hoj :D

Ny og moderne motorsykkel!!! den er nå ikke helt antikvarisk den jeg har da!. Mista nettopp lappen og bor på en liten plass så alle hører jo når jeg starter sykkelen ( etter flere søknader fikk jeg lappen tilbake før tia) så det hadde vært greit å høres litt mindre....

Arctic#1 skrev:
Ny og moderne motorsykkel!!! den er nå ikke helt antikvarisk den jeg har da!. Mista nettopp lappen og bor på en liten plass så alle hører jo når jeg starter sykkelen ( etter flere søknader fikk jeg lappen tilbake før tia) så det hadde vært greit å høres litt mindre....
Ja jeg var vel mer i det ironiske hjørnet, brukte jo smiley f.eks. :)

Fortell mer om da du mistet lappen da?

Og BTW så synes jeg ideên min var knallgod. Du kan jo titte inn bak om du kan montere inn noe form for lyddemping, skru fast en liten platebit inni potta eksempelvis.

Jeg dro på litt på i 2 gir i en 60 sone slapp gassen og kjørte videre i litt over farts grensa (65-70) Purken hadde målt meg til 89km/t mens jeg hadde mest fart på flere hundre meters avstand. så der røyk lappen i 3mnd+6000 i bot. Firmaet jeg jobber for skrev en søknad om å få lappen tilbake 2mnd fortidlig sånn st jeg kunne fortsette å jobbe...og tingretten var enig så jeg fikk lappen tilbake, desverre er politi advokaten en ivrig liten maur så han prøver en gang til å ta den fra meg..

Men imellomtiden kjører jeg motorsykkel og koser meg Ha Ha hvis jeg blir dømt skjer nok ikke det før sesongen er over og før scooter sesongen begynner, Et godt råd fra meg...ikke skriv under på en dritt hvis du blir stoppa..

Last edited:
Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck