Höstrulle!

Härligt :yoparty
Du skall ha en eloge för att du inte lagt på musik, är trött på alla rullar med massa musik de e ju motorn man vill höra :tummenupp

Kanske läge å ta en sväng ikväll är ju trots allt ca 11-12 grader här på västkusten :)

Mycket trevlig rulle :tummenupp Nu blev jag sugen på motard igen :rolleyes: Ser riktigt kul ut att leka huligan.

• Gilla
Reaktioner: p2p
Riktigt snyggt! :tummenupp
Blev jävligt sugen på att plocka ut henne nu!

Ser att ni håller till i mina hemtrakter, kul när man känner igen sig. Fint kört :tummenupp

Det får nog bli en uppgradering till 690 till våren! Snyggt kört!

Östgötaslätten :yoparty

Trevlig rulle! Vart riktigt sugen på att plocka ut hojen & bygga ut garaget lite så man får plats med en hoj till för motard är ju en riktigt härlig leksak!

Jo, det blir ju en del sånt... Hade inte mycket att göra den dagen, det är ju som ni ser bara en ihopklippt liten söndagstur utan större variation i körningen!:)

Härlig film!
På något sett blir det ofta bra när det är såhär enkelt. =)
Bra med motorljud är alltid ett plus.

ja otroligt kul och annorlunda rulle. en film innehållande enkom raksträckor med 2 st som slangar. ni ska iaf ha cred för att vara de första som lagt ut en så pass tråkig film.

Synd för ni kan ju iaf åka på bakhjulet.

Tråkigt att man inte kan roa herrarna mer men det är ingen som har utgett filmen för att vara underbar utan helt enkelt en ihopklippt liten bågetur! :-) Feel free att lägga upp nåt bättre eller kolla på den igen i brist på annat att göra i höstmörkret! ;-)

Dessa herrar verka vara snåla tycker jag! lr tänker nog på miljön tror jag.. =) mer framhjul i luften röstar jag för /M

Det är måhända inte min gamla det där? Känner igen ljudet, låter som "väckadödaLeoVince" :tummenupp

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti