Höstrulle!

Tråkigt att man inte kan roa herrarna mer men det är ingen som har utgett filmen för att vara underbar utan helt enkelt en ihopklippt liten bågetur! :-) Feel free att lägga upp nåt bättre eller kolla på den igen i brist på annat att göra i höstmörkret! ;-)

vore ju inte fair av mig att såga din film utan att du får chansen att såga nåt jag gjort :va

Så varsågod :D

[YOUTUBE-ID]m7iIUMYfvzA[/YOUTUBE-ID]

Haha, nu jävlar kommer det väl nåt redigeringsmässigt underverk som slår allt på hela YT tänkte jag, skönt att det inte var så! ;-) Plus för bågen, hade en sån för ett par år sen och saknar den varje gång jag kör om eller faktiskt ska nånstans! Rakt fram på ett flygfält med dålig musik eller rakt fram på Östgötaslätten är ju tydligen en smaksak! =D

Haha, nu jävlar kommer det väl nåt redigeringsmässigt underverk som slår allt på hela YT tänkte jag, skönt att det inte var så! ;-) Plus för bågen, hade en sån för ett par år sen och saknar den varje gång jag kör om eller faktiskt ska nånstans! Rakt fram på ett flygfält med dålig musik eller rakt fram på Östgötaslätten är ju tydligen en smaksak! =D

2012, då blir det filmklipp av annan kaliber :D (ska även försöka jobba på musiksmaken också :tungan)

Jag är förmodligen en smula mer välhängd och kanske lite starkare med så jag vinner ändå! :-) Filma på bara, alltid kul med film!

Hu jeda mig....
Va härligt det ser ut! på dessa vägar har det blivit många mil både på ett och två hjul...
kul med lite filmer från Östgöta slätta där man känner sig hemma!!!!:tummenupp me sånt:Bugar

vore ju inte fair av mig att såga din film utan att du får chansen att såga nåt jag gjort :va

Så varsågod :D

[YOUTUBE-ID]m7iIUMYfvzA[/YOUTUBE-ID]

Visst är anledningen till att Ludde kan slanga att han alltid har olja på sidan av däcket så det enda som går att göra är att köra rakt fram? :D

Last edited:
Back