Hoztic
Alltid på väg mot nya mål
SchtrålandeIkväll kommer det![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
SchtrålandeIkväll kommer det![]()
Föranmälan är nu stängd. Ni som betalat sent, ta med kvitto så underlättar det en hel massa. Drop in finns det gott om plats till, både i gatgrupp och licensgrupp. I nuläget blir det en gagrupp och en licensgrupp, inskrivningen startar kl 7.00, förarmöte 8.45. Välkomna!
OK! då förstår jag, antal anmälda 1, så dumt jag tänkte![]()
Måste man vara där vid 07:00 eller räcker det man kommer i god tid innan förarmötet. (om man redan betalat förskottet) När stänger inskrivning??
/ Tack så länge
Anmälan är öppen hela dagen. Din plats är garanterad om du betalat anmälningsavgiften. Det är upp till dej om du inte vill köra förren 10, du behöver inte närvara på förarmöte.
Jag kommer kanske... Skurhink #63.Jag dyker upp på drop in, måste ju tjyvträna lite inför lördagenKommer ni har mylaps tidtagningen igång? Min laptimer har pajat och det känns lite meningslöst att bara åka runt utan att få några tider.
Jag kommer kanske... Skurhink #63.
Med traktor-R??
Jag kommer, har inte föranmält, utan hoppas att det finns plats.
Jag dyker upp på drop in, måste ju tjyvträna lite inför lördagenKommer ni har mylaps tidtagningen igång? Min laptimer har pajat och det känns lite meningslöst att bara åka runt utan att få några tider.
Var sköldpaddan och humlan kommer ifrån är väl inte direkt ngn gåta. Men hur kommer mammuten in i bilden?
![]()
Hur många platser finns det kvar i gatgruppen?.....I nuläget är det ca 40 anmälda......
Hur många platser finns det kvar i gatgruppen?
Jag och en kompis har inte anmält oss men tänkt åka ner, men vi kommer från Göteborg. Så har ju inte lust att åka i onödan. Och så har vi nog svårt att komma till 7 runt 9-10 tror jag att vi kan vara framme. Är det bara att komma?
Och betala på plats.
(i gatgruppen)
Ca 40 platser kvar i den gruppen.
Nej den är inte klar, jag kör skurhinken istället.Med traktor-R??
Jag kommer, har inte föranmält, utan hoppas att det finns plats.
Ingen som kommer vara på plats som säljer knäpuckar till bra pris? Svar helst innan 16:00!!
Nej den är inte klar, jag kör skurhinken istället.
Jag tar med ARI stenpuckar.[/QUOTEHan åka o köpa ett par röda fula förrut tyvärr! Hoppas på bra väder iaf så ses vi i morgon!"!
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |