Höstens datum på Anderstorp med Fiver AB

Föranmälan är nu stängd. Ni som betalat sent, ta med kvitto så underlättar det en hel massa. Drop in finns det gott om plats till, både i gatgrupp och licensgrupp. I nuläget blir det en gagrupp och en licensgrupp, inskrivningen startar kl 7.00, förarmöte 8.45. Välkomna!

OK! då förstår jag, antal anmälda 1, så dumt jag tänkte :)

Måste man vara där vid 07:00 eller räcker det man kommer i god tid innan förarmötet. (om man redan betalat förskottet) När stänger inskrivning??
/ Tack så länge

OK! då förstår jag, antal anmälda 1, så dumt jag tänkte :)

Måste man vara där vid 07:00 eller räcker det man kommer i god tid innan förarmötet. (om man redan betalat förskottet) När stänger inskrivning??
/ Tack så länge

Anmälan är öppen hela dagen. Din plats är garanterad om du betalat anmälningsavgiften. Det är upp till dej om du inte vill köra förren 10, du behöver inte närvara på förarmöte.

Anmälan är öppen hela dagen. Din plats är garanterad om du betalat anmälningsavgiften. Det är upp till dej om du inte vill köra förren 10, du behöver inte närvara på förarmöte.

Jag dyker upp på drop in, måste ju tjyvträna lite inför lördagen :-) Kommer ni har mylaps tidtagningen igång? Min laptimer har pajat och det känns lite meningslöst att bara åka runt utan att få några tider.

Jag dyker upp på drop in, måste ju tjyvträna lite inför lördagen :-) Kommer ni har mylaps tidtagningen igång? Min laptimer har pajat och det känns lite meningslöst att bara åka runt utan att få några tider.
Jag kommer kanske... Skurhink #63.

Finns det intresse för det? Kan se om jag kan ordna det, men det kostar ett antal tusenlappar. Ska se vad jag kan göra.

Var sköldpaddan och humlan kommer ifrån är väl inte direkt ngn gåta. Men hur kommer mammuten in i bilden?
F_banner.jpg

Jag och en kompis har inte anmält oss men tänkt åka ner, men vi kommer från Göteborg. Så har ju inte lust att åka i onödan. Och så har vi nog svårt att komma till 7 runt 9-10 tror jag att vi kan vara framme. Är det bara att komma?
Och betala på plats.
(i gatgruppen)

Hur många platser finns det kvar i gatgruppen?

Ca 40 platser kvar i den gruppen.

Jag och en kompis har inte anmält oss men tänkt åka ner, men vi kommer från Göteborg. Så har ju inte lust att åka i onödan. Och så har vi nog svårt att komma till 7 runt 9-10 tror jag att vi kan vara framme. Är det bara att komma?
Och betala på plats.
(i gatgruppen)

Ja.:tummenupp

Last edited:
Ser inte ut som att jag hinner med att skicka bekräftelser, men alla som betalat anmälningsavgift har plats. Har ni betalat sent så ta med kvitto, enklare att skriva in er då.
Välkomna!

Ingen som kommer vara på plats som säljer knäpuckar till bra pris? Svar helst innan 16:00!!

Last edited:
Nej den är inte klar, jag kör skurhinken istället.

Jag tar med ARI stenpuckar.[/QUOTEHan åka o köpa ett par röda fula förrut tyvärr! Hoppas på bra väder iaf så ses vi i morgon!"!

Jag får tacka för min första bandag den var lärorik. Har fått blodad tand, märkte att man har mycket att lära. Lite tråkigt tyckte att det var många avåkningar hoppas det gick bra för dom som körde ihop på rakan, såg otäckt ut.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra