Höst/Vinterabstinens ?

Kai

Motardare
Gick med
14 Mar 2003
Ort
Upplands Väsby
Hoj
Suzuki 450
... Det går att avhjälpa med lite motardspel på datorn :banana

MotocrossMadness 2 Motard
 

Bifogat

  • CRFmcm2.jpg
    CRFmcm2.jpg
    10.5 KB · Visningar: 163
Var hittade du spelet? är det bara ett skin till vanliga motocross madness 2 eller?
 
Jag har slutat att vurpa, well...

Så här var läget!

Det står en avstrypt moppe i garaget som bara hade gått typ 10min, +5grader ute å den mesta isen var borta.

Hålla händerna borta var inte så lätt, på med kläder och iväg.
Skinnställ var inte på tal för då hade jag vägt 115kg när jag kommit tillbaka, samt det hade blivit dirrty, du vet, en pozer måste ha puts på grejorna.

Hehehe.......

TomK skrev:
Utanpå skinnstället... (bara touringkläder är inget kul - jag har provat vurpa med såna)
 
AtlantiZ skrev:
Precis, jag vill oxå veta :kär

Det är ett tillägg till MCrossMadness2. Finns lite andra tillägg tex. en ATV eller en R1:a :va
 

Bifogat

  • MCGrathMcm2.jpg
    MCGrathMcm2.jpg
    10.8 KB · Visningar: 59
  • supermotos2.jpg
    supermotos2.jpg
    48.2 KB · Visningar: 68
  • KTMmcm2.jpg
    KTMmcm2.jpg
    10 KB · Visningar: 64
Evil M:
Du installerar bikeswitcher och packar upp dom zippade hojarna till "BIKES" mappen i MCM2.
Starta bikeswitcher och vid "Bike models available" väljer du TD_Supermoto
Stäng av bikeswitcher och starta MCM2

farmerlip:
Jag har inte MR3 men den ska väl funka fint på XP ???

AtlantiZ
Du får hämta mera motardskins på http://www.zoneracing.com/MCM2/
Den vita heter "McGrath's FBC Supermoto CRF"
Den röda heter "Mcs supermoto honda_crf"
Och KTM:em heter "ktm supermoto"

Lycka till
 
Kai skrev:
Evil M:
Du installerar bikeswitcher och packar upp dom zippade hojarna till "BIKES" mappen i MCM2.
Starta bikeswitcher och vid "Bike models available" väljer du TD_Supermoto
Stäng av bikeswitcher och starta MCM2

farmerlip:
Jag har inte MR3 men den ska väl funka fint på XP ???

AtlantiZ
Du får hämta mera motardskins på http://www.zoneracing.com/MCM2/
Den vita heter "McGrath's FBC Supermoto CRF"
Den röda heter "Mcs supermoto honda_crf"
Och KTM:em heter "ktm supermoto"

Lycka till

Jag får inte upp hojarna i "Bike models available" menyn.. vad gör jag för fel? :huvet
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top