Hört en rolig sak på fyllan!!

Är vaginalt sex omanligt?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Status
Ej öppen för fler svar.

Wobbly

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2009
Hoj
Ingen
Rolig och rolig... here it goes

Va ute idag me några polare, en tjejkompis till ena polarens bror ansluter. Jätte trevlig tjej, halv asiat halv svensk för de som bryr sig om sånt :).
Vettig brud verkar de som ialf. Vi pratar och de kommer fram att hon blivit illa behandlad av sitt "ex".

De här är det jag finner roligt i sammanghanget, boy meets girl. Killen vägrar vaginalt sex i över sex månader, tjejen är kär över huvudet och stannar kvar dock vägrar hon att göra de han vill.

Killen säger att vaginalt sex är omanligt och han vill bara ta henne i nummero dos....

Seriöst wtf är de jag känner?

Vill inte hänga ut tjejen med bild, men enligt mig ser hon bra ut, söt som socker, cirka 165 lång och 55 kg.

Är jag efterbliven som tycker att de är nåt allvarligt fel på killen?

Om han tycker vaginalt sex är omanligt, kan ni ju upplysa honom om att hans pappa var en fjolla!:D

:skrattaåt

Håller med alla tidigare här! Ser kanske inge fel i att vidga sina vyer i sänghalmen men att vägra ettan känns väldigt skumt :va

Det låter som att killen e porr-skadad. I dylika filmer verkat det vara ett obligatorium att sätta på cheyerna i tvåan. :dummer

Usch nej fy!!

Well,i det ena vet man vad man får,i det andra har man ju ingen aning.

Låter snarast som snubben i fråga är dödsrädd för att få ett barn ofrivilligt på halsen.
Endast han kan rätta mig om jag händelsevis har fel här, men för mig är det uppenbart.

Levde själv i en sits där en kk var skengravid. En människa jag inte respekterade eller ens knappt gillade, och då verkligen inte ville ha barn ihop med.
En månad senare när hon visade sig ogravid drog jag helvet och övervägde att aldrig knulla igen. Det tog 8 månader innan jag vågade mig på sex igen, och då var jag fortfarande så paranoid över det att jag knappt sov.
Har inga psykiska problem annars, jag vill bara verkligen inte ha unge med fel människa.
Och med tanke på hur störda människor kan vara så är hans beteende inte särskilt konstigt i relation.

Låter snarast som snubben i fråga är dödsrädd för att få ett barn ofrivilligt på halsen.
Endast han kan rätta mig om jag händelsevis har fel här, men för mig är det uppenbart.

Levde själv i en sits där en kk var skengravid. En människa jag inte respekterade eller ens knappt gillade, och då verkligen inte ville ha barn ihop med.
En månad senare när hon visade sig ogravid drog jag helvet och övervägde att aldrig knulla igen. Det tog 8 månader innan jag vågade mig på sex igen, och då var jag fortfarande så paranoid över det att jag knappt sov.
Har inga psykiska problem annars, jag vill bara verkligen inte ha unge med fel människa.
Och med tanke på hur störda människor kan vara så är hans beteende inte särskilt konstigt i relation.

Kan tänka mig att bli lurad sådär måste kännas skit! Fyfan för att göra så

Men tycker ändå att det finns bättre sätt att skydda sig på än att få tjejen att tro att de är henne de är fel på genom att inte ens ge en vettig förklaring

Många som kör brunt kanske är lite sugna på kille egentligen, men skäms och därför ska dom plugga brunt hos bruden.

Näe det är fan osmakligt att plugga brunt.

Många som kör brunt kanske är lite sugna på kille egentligen, men skäms och därför ska dom plugga brunt hos bruden.

Näe det är fan osmakligt att plugga brunt.

:rofl:rofl

Det var en av våra teorier sent igår natt i Mc donaldskön, vi fick medhåll från flera :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!