Hört en rolig sak på fyllan!!

Är vaginalt sex omanligt?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Status
Ej öppen för fler svar.
Hon kanske luktade så illa att 2:an var bättre än 1:an :crash
Nä, han låter lite tappad bakom en vagn och är nog en aningens porrskadad.

"Är jag efterbliven som tycker att de är nåt allvarligt fel på killen? "

Nej det är fullt sund inställning. Däremot är det ju märkligt att tjejen gått med på detta.

"Är jag efterbliven som tycker att de är nåt allvarligt fel på killen? "

Nej det är fullt sund inställning. Däremot är det ju märkligt att tjejen gått med på detta.

Hon gick inte med på det, men stannade kvar hos honom ändå men med sextorka i 6-7 månader.

cheyer :rolleyes:

Jag skulle säga att det är något fel på dig som ens måste fråga om det är nått fel på killen.

Gjorde de för tjejens skull och kan nu stolt visa upp att 85% tycker att killen är wacko å ialf de flesta av de övriga är oseriöa i sitt svar :)

Jojo visst ;)

Säger inte att man inte får trycka na i tvåan men nu vägrade den här killen ha sex med henne överhuvudtaget om hon inte släppte till i tvåan..

Ja precis. Men det är ju inte manligt att inte göra det då eftersom jag precis beskrivit att jag gör det.

Måste endå bli lite imponerad över hans envishet.. 6-7 månader utan sex för att han vägrar doppa i ettan :D

Variation förnöjer, men att vara så jävla inlåst på att enbart ha analsex... killen borde ju dejta en homosexuell kille så slipper han problemet att råka placera kuken i en fitta.

Det finns ju även fall där tjejen hellst vill ha den i tvåan omedelbums oxå...

Ja, och ofta så är det tjejer från asien av någon konstig anledning :gnissla Kolla inte ner vad som döljer sig lite längre fram bara *shemales är INTE heta*

Mem vafan?!
Han gillar ju inte henne helt enkelt.
Ska det vara så svårt att fatta?

Jag tror hon är en shemale som är trött på sin kille och ställer lite frågor för att få veta om Wobbly tycker det är ok att bara köra i tvåan för hon är nämligen sugen på Wobbly.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!