Hör upp nu snygga roadracingmänniskor!

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Hur kommer det sig att så många väljer att inte skicka med en bild till www.roadracing.se när anmälan till tävlingarna görs?

Nu när vi har våra egna små infosidor är det väl på sin plats med lite bilder så man kan ha koll på alla under säsongen!

Maila din bild till info@bikeproject.com och passa på att skriva lite i
raceloggen!

Bikerbitch skrev:
Hur kommer det sig att så många väljer att inte skicka med en bild till www.roadracing.se när anmälan till tävlingarna görs?

Nu när vi har våra egna små infosidor är det väl på sin plats med lite bilder så man kan ha koll på alla under säsongen!

raceloggen!

Jag har både lagt ut bild och skrivit i raceloggen. :tummenupp
Skall dock byta ut slipsbilden mot nåt mer racemässigt framöver, men det var den bilden jag hade att tillgå lite snabbt :) :)

http://www.roadracing.se/Sections/Debutant/Rookie1000/index.php?Page=3&RiderGID=3171

/ Kenneth

Vad ska alla som inte är snygga göra då? :rolleyes:
Jag tycker alla ska posta upp sina bilder ;)

Bikerbitch skrev:

raceloggen!

Hur gör man om man vill byta bild på sig själv? Jag har inte hittat att jag kan gå in och redigera min profil i efterhand...är det nåt jag missat eller finns inte funktionen ännu?

ZoulFly skrev:
Hur gör man om man vill byta bild på sig själv? Jag har inte hittat att jag kan gå in och redigera min profil i efterhand...är det nåt jag missat eller finns inte funktionen ännu?
Jag tror inte att du kan byta bild på dig själv faktiskt. Det gäller ju att göra ett bra val från början ;) jP kan svara på frågan bättre, det är han som har fixat profilerna.

Bikerbitch skrev:
Jag tror inte att du kan byta bild på dig själv faktiskt. Det gäller ju att göra ett bra val från början ;) jP kan svara på frågan bättre, det är han som har fixat profilerna.

Ok...ja, världen går nog inte under. Har mailat jP om det på info@roadracing.se oxå så det löser sig säkert nån gång.

Men jag då som tävlar i Finland. Vart ska jag lägga in min bild :(

jag e ju hyffsat snygg, men det finns ju ingen ERF sektion så....

(hon bara samlar bilder till annat)

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back