Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ok Jin Chun skrev:fick ihop 100 jämnt.
och nu ska jag inte slå något i sten. men jag fick för mig att namedropping är en person som säger: "den känner jag. och han också. och xx sade till mig igår. "
.Kanske dock summan av prövningarna du gick igenom under 3(?) år, för att få betygen var större än prövningen att göra ett prov på sammanlagt 200 minuter.burner skrev:Skönt att man inte behövde sitta med sådana prövningar, jag kom in på betygen.

skoteridioten skrev:En kompis gjorde det idag, för andra gången. Han sänkte sig med ett par snäpp!!![]()
![]()
200+ skrev:Hur fungerar det här med rättningen egentligen?? ...
URRninja skrev:Nix, du kan inte få reda på ditt resultat förrän alla proven är rättade. Ditt resultat ställs i relation till alla andras resultat för att kompensera för att proven är olika svåra från år till år. Resultatet du får kallas "normerad poäng", 1.0 är i princip ett medelvärde och sen fördelas resultaten med lika många ovanför som nedanför det.

Men resten såg väl ganska ok ut.URRninja skrev:Nix, du kan inte få reda på ditt resultat förrän alla proven är rättade. Ditt resultat ställs i relation till alla andras resultat för att kompensera för att proven är olika svåra från år till år. Resultatet du får kallas "normerad poäng", 1.0 är i princip ett medelvärde och sen fördelas resultaten med lika många ovanför som nedanför det.
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller