honkiie skrev:2051805vad ger 81 för betyg och vad är medel?
81 gav 1.3 förra året
flest hade 0.8 det året vet inte medel 0.9
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bärgren skrev:2051380Och fortfarande inte klarat det?![]()
yay, då kan jag fortsätta se ner på folk och tänka att de säkert är dummare än migMcB skrev:205180981 ger 1.3.
Vad är det för skoj med att sitta instängd en hel dag och göra ett prov?Orca69 skrev:2050527...Men mest för skoj...
newstead skrev:2051832Vad är det för skoj med att sitta instängd en hel dag och göra ett prov?![]()
Nej, det är fan ingen höjdare. Förstår inte varför man skulle utsätta sig för det om man ändå inte tänker använda resultatet för att söka in till högskola/universitet. Så intressant kan det väl knappast vara att det är värt det bara för att kunna jämföra sig själv med andra?McB skrev:2051838Själva provskrivandet är väl ingen höjdare, däremot är det intressant att se på vilken nivå man ligger jämfört med andra.
newstead skrev:2051850Nej, det är fan ingen höjdare. Förstår inte varför man skulle utsätta sig för det om man ändå inte tänker använda resultatet för att söka in till högskola/universitet. Så intressant kan det väl knappast vara att det är värt det bara för att kunna jämföra sig själv med andra?
Det måste vara masochisterMcB skrev:2051860Somliga tycker nog det, eftersom det finns folk som skriver provet gång på gång, även under tiden de går på högskolan.
McB skrev:2051860Somliga tycker nog det, eftersom det finns folk som skriver provet gång på gång, även under tiden de går på högskolan.
General E skrev:2051888Jag har kommit in men skrev för att stärka mitt redan anspråkslösa ego.
Vad ger 106? Var ett poäng från 2.0 förra gångenEtt skete poäng... Skulle vilja ha det för sakens skull, så jag gör provet nästa gång med men då skall jag plugga innan.
Som sagt, själva provskrivandet är väl inte så störtskoj men det är ändå en intressant grej att göra bara för att ha erfarenheten. Sen är det intressant att se vad man får för poäng. Som det ser ut nu så kommer jag inte att använda resultatet för att söka in någonstans, men det gäller ju i fem år så man vet ju inte.newstead skrev:2051832Vad är det för skoj med att sitta instängd en hel dag och göra ett prov?![]()
That's my point!Orca69 skrev:2052076...Kan dock säga att jag inte kommer att gå dit och sätta mig igen om det inte skulle bli så att jag behöver förbättra resultatet, roligare än så var det inte.![]()
McB skrev:2051838Själva provskrivandet är väl ingen höjdare, däremot är det intressant att se på vilken nivå man ligger jämfört med andra.
Coola Ola skrev:2052218Jag är bättre än er alla. Losers.
Dee_cati skrev:2052328Men du bor ju i LundAutomatiskt så är du sämre än alla andra som bor någon annanstans.
Coola Ola skrev:2052218Jag är bättre än er alla. Losers.
Språkpolisen informerar: "yay, då kan jag fortsätta se ner på folk och tänka att de säkert är dummare än jag "honkiie skrev:2051826yay, då kan jag fortsätta se ner på folk och tänka att de säkert är dummare än mig![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |