Högskoleprovet imorgon

newstead skrev:
2051832 Vad är det för skoj med att sitta instängd en hel dag och göra ett prov? :va

Själva provskrivandet är väl ingen höjdare, däremot är det intressant att se på vilken nivå man ligger jämfört med andra.

McB skrev:
2051838 Själva provskrivandet är väl ingen höjdare, däremot är det intressant att se på vilken nivå man ligger jämfört med andra.
Nej, det är fan ingen höjdare. Förstår inte varför man skulle utsätta sig för det om man ändå inte tänker använda resultatet för att söka in till högskola/universitet. Så intressant kan det väl knappast vara att det är värt det bara för att kunna jämföra sig själv med andra?

newstead skrev:
2051850 Nej, det är fan ingen höjdare. Förstår inte varför man skulle utsätta sig för det om man ändå inte tänker använda resultatet för att söka in till högskola/universitet. Så intressant kan det väl knappast vara att det är värt det bara för att kunna jämföra sig själv med andra?

Somliga tycker nog det, eftersom det finns folk som skriver provet gång på gång, även under tiden de går på högskolan.

McB skrev:
2051860 Somliga tycker nog det, eftersom det finns folk som skriver provet gång på gång, även under tiden de går på högskolan.

:lol Jag har kommit in men skrev för att stärka mitt redan anspråkslösa ego.

Vad ger 106? Var ett poäng från 2.0 förra gången :gnissla Ett skete poäng... Skulle vilja ha det för sakens skull, så jag gör provet nästa gång med men då skall jag plugga innan.

General E skrev:
2051888 :lol Jag har kommit in men skrev för att stärka mitt redan anspråkslösa ego.

Vad ger 106? Var ett poäng från 2.0 förra gången :gnissla Ett skete poäng... Skulle vilja ha det för sakens skull, så jag gör provet nästa gång med men då skall jag plugga innan.

106 är fett bra. Fan ta dig.

newstead skrev:
2051832 Vad är det för skoj med att sitta instängd en hel dag och göra ett prov? :va
Som sagt, själva provskrivandet är väl inte så störtskoj men det är ändå en intressant grej att göra bara för att ha erfarenheten. Sen är det intressant att se vad man får för poäng. Som det ser ut nu så kommer jag inte att använda resultatet för att söka in någonstans, men det gäller ju i fem år så man vet ju inte.
Kan dock säga att jag inte kommer att gå dit och sätta mig igen om det inte skulle bli så att jag behöver förbättra resultatet, roligare än så var det inte. :)

Orca69 skrev:
2052076 ...Kan dock säga att jag inte kommer att gå dit och sätta mig igen om det inte skulle bli så att jag behöver förbättra resultatet, roligare än så var det inte. :)
That's my point! :näsblod

McB skrev:
2051838 Själva provskrivandet är väl ingen höjdare, däremot är det intressant att se på vilken nivå man ligger jämfört med andra.

Jag är bättre än er alla. Losers.

Yep, då var det avklarat...igen.
102 p som antagligen kommer att ge 1.8.
Gött, 0.1 bättre än innan, och äntligen kan jag söka och komma till intervjubaserad intagning till läkarprogrammet i Umeå och Sthlm! :banana

Jag fick 109 rätt. :jävligtsmart

honkiie skrev:
2051826 yay, då kan jag fortsätta se ner på folk och tänka att de säkert är dummare än mig :banana
Språkpolisen informerar: "yay, då kan jag fortsätta se ner på folk och tänka att de säkert är dummare än jag "

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra