Högskolan i Borås

henrikkrueger

Ego vs hård asfalt = 0-1
Gick med
9 Jun 2004
Hoj
Husaberg fs 650 -04 *såld* Yamaha WR 426 *såld* Yamaha YZ 125
Tja, funderar på att flytta till borås för att plugga till sommaren någon gång. Nån som har erfarenheter av högskolan? Bra/anus?
Känner till borås rätt bra i övrigt (bodde i bollebygd fram tills jag va 18) men har lite dålig koll på högskolan...

MVH
Henrik

ANUS! Dom har byggd och renoverat skiten....så nu har dom inte råd att anställa riktiga lärare eller köpa in kursmaterial...Läs i Gbg! Dom som jag känner som pluggat i Borås ångrar sig grymt...Klingar bättre om du pluggat nån annanstans än i Borås...Tro mig...

Vad är det du tänkt läsa? Generellt är det ju svårt att säga bra eller anus. Det är väl minst 6 olika institutioner..

Gick själv ekonomutbildningen där 1993-97. Då var det en bra skola som höll hög kvalité på kurserna. (och studentlivet rockade :fyllisar ) Mycket har ju dock förändrats sen dess, det har ju blivit en del utbyggnad.

Det jag tyckte var en fördel "på min tid" var att föreläsningsgrupperna var mindre och man fick en annan kontakt med predikanten längst fram jämfört med de större högskolorna/universiteten. Hade oxå ganska stora möjligheter då att påverka kvalitén och innehållet på kurserna.

Hoppas iaf att du lyckas bestämma dig! :)

Det är inte utan att man saknar dom glada studentåren nu när man sitter och ruttnar på ett kontor. :död :hihi

//Barbs

Skrutten skrev:
Det är inte utan att man saknar dom glada studentåren nu när man sitter och ruttnar på ett kontor. :död :hihi

//Barbs
Det är skitskoj att plugga till tre tentor denna veckan. :död

kreuger, du har inte funderat på Högskolan i Halmstad? Eller du kanske är trött på alla Gessle-fans här nere?! Vad hade du tänkt att läsa som sagt?!

/H

hållundan skrev:
Det är skitskoj att plugga till tre tentor denna veckan. :död

kreuger, du har inte funderat på Högskolan i Halmstad? Eller du kanske är trött på alla Gessle-fans här nere?! Vad hade du tänkt att läsa som sagt?!

/H

Jag har funderat på att läsa antingen industriell ekonomi eller maskiningenjör... Sneglar även lite på psykologi, men då finns väl risken att man blir helt :3freak
Närå, har inte tröttnat på halmstad. Kruxet är väl bara det att jag har familj, vänner och sånt i Borås med omnejd. Och efter att ha sålt mitt liv till världens sämsta arbetsgivare i 5 år nu, som har skickat mig land och rike runt utan några som helst möjligheter till socialt liv, så har jag tröttnat. Dessutom har jag lyckats bli deprimerad och bitter på köpet.... :död
Jag vet inte om jag har något riktigt jobb att återvända till i Halmstad och jag vill verkligen inte gå runt i grönkläder längre!

*/ ?>
Back