Hög vill ha Faktor!!!

Att den lär kunna gå snabbt det tror jag absolut men det skulle förvåna mig om någon ens lyckades sitta kvar på den i 300 utan att blåsa eller skaka loss, spec med domdär små hjulen. :3freak

philsson skrev:
Skulle tippa på lite över 15k. :gnissla

jo, lär va nått sånt :4skrika Skulle fan sitta fint me den. Jag som kanske inom en snar framtid har ett par bromsar från en cbr kmpl med ok å allt :huvet

Ääääh vafan sluta vara så tröökiga :D!
Gasa till hela skiten rasar är det som gäller :hihi :yoparty :yoparty !!!

-Rosen- skrev:
tror inte att den kommer att palla de hastigheterna (jo, motormässigt) speciellt hjulen kommer att förstöra det hela.
står ju att teoretiskt sätt så ska den gå i 355km/h :rolleyes: sen står det "har själv provat ca 300 utan problem" fast de stå även att bromsarna inte pallar de :D

NSR_MAN skrev:
står ju att teoretiskt sätt så ska den gå i 355km/h :rolleyes: sen står det "har själv provat ca 300 utan problem" fast de stå även att bromsarna inte pallar de :D
haha precis som om han har varit uppe i 300 med den

Den skulle nog va faan så mkt roligare och säkrare i ett riktigt crosscart chassi!! men kanske inte samma 'nära-döden-upplevelse'!!!

fan va hett, lite skeptisk till dom där hjulen i så höga hastigheter.. hur fort går en "riktig" gocart som är gjort för att gå fort? nån som vet..

Yamaha_Tobbe skrev:
fan va hett, lite skeptisk till dom där hjulen i så höga hastigheter.. hur fort går en "riktig" gocart som är gjort för att gå fort? nån som vet..
typ 120 går de extrema som man kan hyra på banor i alla fall

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...