Hög vill ha Faktor!!!

Att den lär kunna gå snabbt det tror jag absolut men det skulle förvåna mig om någon ens lyckades sitta kvar på den i 300 utan att blåsa eller skaka loss, spec med domdär små hjulen. :3freak

philsson skrev:
Skulle tippa på lite över 15k. :gnissla

jo, lär va nått sånt :4skrika Skulle fan sitta fint me den. Jag som kanske inom en snar framtid har ett par bromsar från en cbr kmpl med ok å allt :huvet

Ääääh vafan sluta vara så tröökiga :D!
Gasa till hela skiten rasar är det som gäller :hihi :yoparty :yoparty !!!

-Rosen- skrev:
tror inte att den kommer att palla de hastigheterna (jo, motormässigt) speciellt hjulen kommer att förstöra det hela.
står ju att teoretiskt sätt så ska den gå i 355km/h :rolleyes: sen står det "har själv provat ca 300 utan problem" fast de stå även att bromsarna inte pallar de :D

NSR_MAN skrev:
står ju att teoretiskt sätt så ska den gå i 355km/h :rolleyes: sen står det "har själv provat ca 300 utan problem" fast de stå även att bromsarna inte pallar de :D
haha precis som om han har varit uppe i 300 med den

Den skulle nog va faan så mkt roligare och säkrare i ett riktigt crosscart chassi!! men kanske inte samma 'nära-döden-upplevelse'!!!

fan va hett, lite skeptisk till dom där hjulen i så höga hastigheter.. hur fort går en "riktig" gocart som är gjort för att gå fort? nån som vet..

Yamaha_Tobbe skrev:
fan va hett, lite skeptisk till dom där hjulen i så höga hastigheter.. hur fort går en "riktig" gocart som är gjort för att gå fort? nån som vet..
typ 120 går de extrema som man kan hyra på banor i alla fall

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...