Hö-sidig Klavikelfraktur - intermediärfragment...

Vad heter stället du har?

Dainese Motodrom???

Köpt på Yamahacenter???

Många frågor nu :tummenupp .

Vem hämta du hojen med :) . Vad sade denne person :crash

:hej

Sergeant skrev:
Vad heter stället du har?

Dainese Motodrom???

Köpt på Yamahacenter???

Många frågor nu :tummenupp .

Vem hämta du hojen med :) . Vad sade denne person :crash

Jajjamänsan, Dainese Motodrom, fortfarande rea på det om jag inte minss fel.... ingen som vill köpa ett sånt ställ =).....mer än jag....fast det funka ju iofs... det är köpt på yammacenter....

hämtade hojen med farsan, cool_lilja å min svåger..... den va rätt sleten, tveksamt om det lönar sig å laga den...vet inte hur vi går tillväga med försäkringen nu, då jag bara hade lånat den av cool_liljas farsa....knas.......hmmmm

Som sagt, grannarna vid vägen sa att många gått av där...

Jag var i kurvan å kollade, å jag hade typ landat 6 meter från hojen, åt "fel" håll, lixom med ryggen mot vägens färdrikrning, måste gjort nån snurr av nått slag.... hojen hade flugit in i lite sly....som var skadat...

Eftersom jag låg precis efter dig kan jag säga att både du och hojen fick sig en lite flygtur :crash

Funderar själv på ett motodrom. Problemet är att jag behöver en större jacka än byxa. 54:50 :(

Sergeant skrev:
Eftersom jag låg precis efter dig kan jag säga att både du och hojen fick sig en lite flygtur :crash

Funderar själv på ett motodrom. Problemet är att jag behöver en större jacka än byxa. 54:50 :(

Personligen tycker jag att det stället är jevligt snyggt.... hmm, frågan är bara hur det funkar som sagt med 54/50 I SIZEN....

jag har ont i min arm........jobbigt läge,......köpte som sagt massvis med glass förut, hoppas det läker snabbare då....

Förresten, nu när jag sett din gammelgixx live, :bow ohyggligt fräsch.....gött ljud

Tackar :bow

Nu var den ändå riktigt skitig eftersom det blivit endel åkande i regn. Hade inte tvättat den på tre dar :crash .

Sergeant skrev:
Tackar :bow

Nu var den ändå riktigt skitig eftersom det blivit endel åkande i regn. Hade inte tvättat den på tre dar :crash .

oj, tre dagar.....det var det värsta :)

hmmm, kört nåt idag eller??? Du kan ju kolla på yammacenter om du får köpa tvåolika storlekar på det stället.....dom verkar ju inte få sålt dom ändå :rolleyes:

Vill med ha gixx ju! Åen hel arm :(

Nope inget kört idag :( . Kände att jag behövde villa höfterna från den kompakta körställningen idag. Sedan så behövde jag äta upp mig. Blev LITe slarv med maten pga. allt hojåkande.

Din clavicula (har för mig att det skall stavas med C på latin) behöver nog bara två tre veckor på sig för att läka helt om allt går som det ska.

Man amputerar bara armen i nödfall :rolleyes:

:D

Sergeant skrev:
Nope inget kört idag :( . Kände att jag behövde villa höfterna från den kompakta körställningen idag. Sedan så behövde jag äta upp mig. Blev LITe slarv med maten pga. allt hojåkande.

Din clavicula (har för mig att det skall stavas med C på latin) behöver nog bara två tre veckor på sig för att läka helt om allt går som det ska.

Man amputerar bara armen i nödfall :rolleyes:

:D

Det stavas säkert med C....litar på dej, du är ju inom den branschen... lite iallafall.... Hmm..... jah hoppas med att det läker på en ungefär två tre veckor...sen jäklar.....

å armen ska inte amputeras.....inte utan en jävligt bra protes isåfall =) :D :D :D

Hmmm, hörde på din dialekt att du inte är härifrån på riktigt va??

Did it, done it... =)
på sveavägen för 5-6 veckor sen när man fortfarande hade hoj :)
Vad ska man göra? Reste upp hojen, körde hem den och bad frugan köra mig till akuten. Jag ville inte åka dit i mc-kläderna för jag misstänkte (felaktigt antagligen) att dom skulle vilja klippa upp min nya daineseväst.
Ont gjorde det och två citodon fick man, sen ett litet skumgummibandage och sen hem... Nu har det nästan läkt så nu kan man oftast röra sig utan att det gör för ont.

Krya på dig :)

*/ ?>
Back