Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Byt frisör, hon låter ond....Backblade skrev:2441374Låter frestande men min frisör skulle döda mig om jag gick till nån annan.![]()
Miss_Orchidee skrev:2445046Byt frisör, hon låter ond....
Lilltryne: du får självklart bestämma, om det nu inte är så att du vill ha nått helt nytt!
Ni får gärna dra iväg ett sms med era namn och tel nr till 0735- 42 97 88 så regestrerar jag er som anmälda!
Robertzon skrev:2449761du har väll mitt nummer?? å mitt namn??
gang bang...jag e på.......Miss_Orchidee skrev:2469000Antecknat!
Fler killar?
Rasorblade skrev:2469046gang bang...jag e på.......![]()
![]()
lilltryne skrev:2469284När är det klipp-dags? jag är i stor behov av o klippa mig nu... Är det bara dagstid som gäller eller kan man få bli klippt på kvällen?
Rasorblade skrev:2469046gang bang...jag e på.......![]()
![]()
ska jag skriva upp dig på listan eller vill du bara va med på "banget"?Rash skrev:2469109Jag också jag också! Shit, 6 killar och två brudar, det räcker ju precis![]()
För tjejer (och andra) är det Torsdag fredag som gäller mellan kl: 08.30 och kl: 16.30 (16.30 är sista tiden för klipp och färg) är på salongen till kl. 17.30 med vissa undantag.lilltryne skrev:2469284När är det klipp-dags? jag är i stor behov av o klippa mig nu... Är det bara dagstid som gäller eller kan man få bli klippt på kvällen?
Miss_Orchidee skrev:2477571ni killar som skall vara med på modellandet... vet ni vart skolan ligger?
Det är fortfarande 3 tjejer som inte har nån kille!!!!! Så signa upp er nu
// Kram Blomman
Bus-Bo skrev:2477598nope, har inte en susning så ett namn eller en vägbeskrivning hade vart najs![]()
Jag kan tyvärr inte dagtid... :-(Miss_Orchidee skrev:För tjejer (och andra) är det Torsdag fredag som gäller mellan kl: 08.30 och kl: 16.30 (16.30 är sista tiden för klipp och färg) är på salongen till kl. 17.30 med vissa undantag.
Dropdead och lilltryne, jag antecknar att ni vill klippa er och hör av mig till er snarast!
// Kram Blomman
Miss_Orchidee skrev:2477601Ska fixa det! mer info kommer om tid osv senare!![]()
B-vitaminer och hårbottens massage när du shampoonerar, det får igång blodcirkulationen i hårbotten vilket stimulerar hårsäckarna och gör att de orkar producera mer...Alming skrev:2477709Tackar vi för!
ska nog inte vara något problem att komma från jobbet på dagen.
hur får man håret att växa snabbare på 2 veckor?
Ligger skolan i gbg, eller utanför?
När kan du? torsdagar och fredagar är dock de enda dagar jag kan, de andra dagarna går jag i skolan till 18.00 och på helgerna jobbar jag....lilltryne skrev:2477618Jag kan tyvärr inte dagtid... :-(
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |