Hårmodeller....

Miss_Orchidee skrev:
2524713 ta ledigt... brudarna är värt det ;)

Det kan jag tro! Men jag har redan tagit ledigt idag några timmar och ska göra det på onsdag.. Blir dumt att vara borta varje dag.. Men hur lång tid kan det ta då? Är ju där 13:00.. Bra om man vet om ungefärligt innan så man slipper gnäll i efterhand;)

Som sagt, lite körigt på jobbet just nu då de ska lägga ner skiten. Annars hade jag gett fan i det och tatt ledigt:tummenupp

Rasorblade skrev:
2524728 Du fick mitt sms angående tors???
nope... skriv här , min mobil är död och ja har glömt laddaren hemma...

Rash skrev:
2524748 Det kan jag tro! Men jag har redan tagit ledigt idag några timmar och ska göra det på onsdag.. Blir dumt att vara borta varje dag.. Men hur lång tid kan det ta då? Är ju där 13:00.. Bra om man vet om ungefärligt innan så man slipper gnäll i efterhand;)

Som sagt, lite körigt på jobbet just nu då de ska lägga ner skiten. Annars hade jag gett fan i det och tatt ledigt:tummenupp
Det är nog lie olika, vissa av tjejerna är snabba och duktiga (jag) andra är långsamma och duktiga (dom andra)... ;)

Men det borde ta nånstans mellan 1timme och 1,5 skulle jag tro.... vågar inte lova något men ja gissar på det!

Last edited:
Bus-Bo skrev:
2524789 Är det som att gå till frisören vanligt eller hur funkar det? Får man ah önskemål eller kommer ni köra på hur ni vill?
man får ha önskemål om man vill....

annars hade det vart rätt skoj......iof.... :D

Bus-Bo skrev:
2524823 Jag vill ha långt glänsande vackert hår som Fabio:mattias
Fetglöm det.... det finns bara en fabio!

och bara en efterträdare och det mina vänner är den unga tom cruise i top gun!

långt hår är lite äckligt....:S

Bus-Bo skrev:
2524908 jo, kanske lite. Men gör mig vacker för jag vill vara vacker. Förövrigt så kan jag nog ta med mig min äckliga bror om det löser dina problem
.
Det låter som en deal!

gör det så lovar jag att du lir vacker!(om du inte blir det där så fixar ja till det sen om du inte tycker om det ;) )

Miss_Orchidee skrev:
2524749 nope... skriv här , min mobil är död och ja har glömt laddaren hemma...

Det är nog lie olika, vissa av tjejerna är snabba och duktiga (jag) andra är långsamma och duktiga (dom andra)... ;)

Men det borde ta nånstans mellan 1timme och 1,5 skulle jag tro.... vågar inte lova något men ja gissar på det!
jag måstesticka till sthlm så frugan kan inte klippa sig på tors. Hoppas på tid i nästa vecka istället?

Miss_Orchidee skrev:
2525179 Gymt! det blir kanon!

@Rasorblade: noterat! kanse samma tid nästa vecka?

Nu längtar jag tills imorgon!!! :banana

Nädu precis. Det är inte varje dag folk får äran att träffa Rash den allsmäktige:rolleyes:

gah, jag råkade precis få syn på min spegelbild på tanken, jag behöver en omgång med saxen!

behöver ni en grabb till i veckan så är jag på :)

gaset skrev:
2526592 jamen så var det ja :)
okej, men då dyker jag väl upp där då bara!
Eftersom vi ska ut o brumma ihop nu så hänger jag på o tittar på. Om det mot förmodan finns nån som kan klippa mig samtidigt så blir jag lycklig!

Till er som ska bli klippta ida, passa er noga när dom tar fram färgburkarna.. Det kan sluta hur som helst då har jag hört!:rolleyes:

Sanoj skrev:
2526608 Till er som ska bli klippta ida, passa er noga när dom tar fram färgburkarna.. Det kan sluta hur som helst då har jag hört!:rolleyes:
Syftar du på mitt röda hår?
Det är dom oskyldiga till...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey