Även om arbetsgivaren inte har sagt något vid intervjun så kan det ju vara så som folk säger att det har "kommit upp på sistone" och att det inte är att chefen vill jävlas, som låter mest troligt med tanke på att du faktiskt sa att alla på jobbet, inklusive chefen, var trevliga.
Sen så självklart har vi ju alla ändå rättigheter att inte behöva stå ut massa orättvisor bara för företagets skull men man måste nog i alla fall med tanke på hur mycket man faktiskt KAN kräva av en arbetsgivare förstå att man kanske måste ge vika på vissa saker.. i alla fall så små saker som kläder, smycken och övertäckning av tatueringar för företagets utseendes skull. Det finns så mycket värre grejer man kan utsättas för på en arbetsplats!
Polaren har vart anställd som vikarie på vägverkets kundtjänst nu på tog för länge än vad jag har för mig att man får utan att helt anställas eller avskedas, och hans chef säger att han tänker göra varken eller, och han har mycket mycket mer kompetens än de som är anställda från ett bemanningsföretag som tjänar mer än honom men frågar honom hela tiden hur man ska utföra massa uppgifter. Det tycker jag låter som ett mycket större problem.
Sen till vad folk säger om att bara Greta 62 kommer reagera så måste jag säga att jag inte håller med, vet flera av yngre generation som inte tycker det är ok. Själv bryr jag mig inte, men värt att tänka på.