Skrotnisse
What would Shervin do?
Fan också att man bor i södra Sverige.
Inte länge man har ordentlig is nu för tiden.
Förr, när man var mer aktiv inom enduroriet, så brukade vi som tränade ihop plöja upp bana på isen.
Kopierade bansträckningen från de stora räserbanorna, men mindre.
det var så populärt att vi började göra det samma på sommaren.
Klippte upp banor på stubbåkrarna.
Jag var bättre förr..
Inte länge man har ordentlig is nu för tiden.
Förr, när man var mer aktiv inom enduroriet, så brukade vi som tränade ihop plöja upp bana på isen.
Kopierade bansträckningen från de stora räserbanorna, men mindre.
det var så populärt att vi började göra det samma på sommaren.
Klippte upp banor på stubbåkrarna.
Jag var bättre förr..

