Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Enbart gata. Mest transport + lite guldstunder när högerhanden får lite cp-ryck
Det handlar alltså inte om att tävla eller så. Åka till skolan när det är fint väder och busa lite på helgdagar/ kvällar...
Köp en LC4 eller så...
Jag har hängt av sporthojjar på bana med min gamla 640 utan större problem... Effekt är inte allt.
Dom är då mycket snällare på service? Har läst nånstans att lc4 kan vara lite ömtålig också, stämmer/stämmer inte?
Ömtålig i förhållande till vadå? Jämfört med en Scania är den ömtålig men jämfört med en EXC så är den skottsäker...
Jag har en som snart är till försäljning
Har för mig jag läst att folk klagat på ras i låda och lite sådant om man tar i för mycket, men jag förstår att lc4 lär äga sönder 525 etc ganska hårt i hållbarhet i och för sig![]()
Kamrem!!Hahaha!!Den var bra!
Inte öppnat boken och hittat på rekommenderade intervaller själv?En ktm exc 525 har följande serviceintervaller: Varje 5h bör oljan bytas, 15h ska ventilerna justeras, 100h ska det på ny kamrem och lager, 250h ska kolven bytas lite beroende på om du har den som motard eller enduro allt annat bör bytas efter behov (alltså när det går sönder.)
Kamrem!!Hahaha!!Den var bra!
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025