jesseboy
O med veten sär skrivare
Håll mig tillbaka... (kvinnomisshandel)
Är just nu så förbannad att jag skakar.
Tjejen har en arbetskompis som vi besökt ett par gånger, tillsammans med hennes karl.
Jättetrevliga människor, har ett barn och känns alltigenom fina.
Nu har tydligen denna tjej för 4:e gången dykt upp med rejäla blåmärken både här och var.
Denna gång kom det fram att hon blivit misshandlad av sin jävel till karl.
En person som jag verkligen tyckte om, verkade ju hur trevlig som helst.
Vad i helvete är det som driver någon till att fysiskt misshandla den man håller kärast och närmast?
Det måste ju för fan vara en sjukdom, jag ser inga andra alternativ.
Tydligen är det anmält och under utredning, för annars skulle jag tamejfan dyka upp med ett blyrör i handen och introducera honom till tuff kärlek.
Jag kräks nästan.
Hoppas verkligen att deras dotter förskonats från detta jävla helvete till sjukt beteende.
Är just nu så förbannad att jag skakar.
Tjejen har en arbetskompis som vi besökt ett par gånger, tillsammans med hennes karl.
Jättetrevliga människor, har ett barn och känns alltigenom fina.
Nu har tydligen denna tjej för 4:e gången dykt upp med rejäla blåmärken både här och var.
Denna gång kom det fram att hon blivit misshandlad av sin jävel till karl.
En person som jag verkligen tyckte om, verkade ju hur trevlig som helst.
Vad i helvete är det som driver någon till att fysiskt misshandla den man håller kärast och närmast?
Det måste ju för fan vara en sjukdom, jag ser inga andra alternativ.
Tydligen är det anmält och under utredning, för annars skulle jag tamejfan dyka upp med ett blyrör i handen och introducera honom till tuff kärlek.
Jag kräks nästan.
Hoppas verkligen att deras dotter förskonats från detta jävla helvete till sjukt beteende.
Last edited: