Håll i er! Det suger i kistan att se denna film!

haha!! :D det det va fan det roligaste jag sett på länge,,,,hahah.vilka idioter:) roligast var ju han som slangade bakom bilen:tummenupp smart...: heh eh

Ajajaj!!
Snyggt när han har vurpat med R6-an, å killen får bromshandtaget i näven. Man vet inte om man ska skratta eller gråta :p
Killen som slangar bakom bilen känner sig nog inte speciellt smart när han e på väg in under densamma.

Pojkar och flickor; använd aldrig skyddsutrustning, det är för mesar. :rolleyes:

Rolig film... I avskräckande syfte. ;)

Diggar delen med R6:an :) Totalkvaddad hoj och de tar upp verktygssatsen under sadeln ;) Och den diskreta tillbakaläggningen av bromshandtaget!

hur fan kan man va så jävla pukad å sitta på backen & plåta när det är stoppi dax????? :crash :arsele :kocko

såg jävligt kul ut i början när benet slits av!! haha:D ville dock se mer blod... denna film avskräcker inte mig från att köra utan skyDD:tummenupp

bra att visa sådant här så att man tänker till lite. La ni märke till att han som filmade killen som blev arg efter r6-vurpan bara filma de hojen hur den flög och brydde sig föga om att se hur det gick för killen...

Ja, det gör verkligen ont. Jag menar....synd på så fina bågar :D

Är det förresten bara jag som får blåa gubbar när jag ser på wmv-filmer? Hudfärgade gubbar existerar inte...

Inte konstigt att försäkringen är hög på sporthojar om många gör som killen med R6:an.
En lätt försäkringskostnad på styft 35000+.

Oj vad bra det kan vara me skydd, det gör ont bara o ramla på inlines o då går det ju inte så fort.

tycker nästan inte synd om snubben på sjukan om det är samma som stegrar efter bilen? tycker att man får ta sitt ansvar när man stuntar.

Men det kanske sved :crash

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...