Lou siffer
officiellt lammkött
Jag är ganska mesig på köpa å sälja men inte ens jag hade gett dig nått, hade påpekat att det inte va så innan och va det så så va det så
inte som min mor som tog tillbaka enduro för dem skurit den.. trots att både jag å farsan (ingen av oss hemma den stg på henne) sa åt hene att inte göra det. De va sista gången jag inte står på mina egna fordon...
inte som min mor som tog tillbaka enduro för dem skurit den.. trots att både jag å farsan (ingen av oss hemma den stg på henne) sa åt hene att inte göra det. De va sista gången jag inte står på mina egna fordon...
Sen kommer man runt det genom att skriva att varan är i av köparen godkänt skick..Haha vilka löjliga "lagar".
# säljaren har låtit bli att upplysa köparen om fel av mera allvarlig karaktär som han kände till
Hur fan ska man kunna bevisa något sådant?
# den var i väsentligt sämre skick än köparen kunde förutsätta, med ledning av priset och andra omständigheter.
Nu beror det väl lite på vad det är för fel, men får man inte ett ganska bra helhetsintryck av hur objektet är vid syning..
Last edited: