Hästar!

Nu ska tjejerna bråka om vem som gör rätt med hästen också :huvet

Det är alltid bråk och intriger där mer än två tjejer ska samsas, ett stall är en veritabel krutdurk.

Killar kan samsas 20st i ett mekgarage utan problem....

När ska tjejerna inse att det är dom själva som är problemet.

Nu ska tjejerna bråka om vem som gör rätt med hästen också :huvet

Det är alltid bråk och intriger där mer än två tjejer ska samsas, ett stall är en veritabel krutdurk.

Killar kan samsas 20st i ett mekgarage utan problem....

När ska tjejerna inse att det är dom själva som är problemet.

Om du visste hur rätt du har,(något undantag kan förekomma).

Det är 24 tjejer+ medryttare i stallet här hemma och gissa om det kan vara fajt!:huvet

Näe, det har med hondjur att göra, jag har sett det i många sammanhang, bland annat i stall, men även på arbetsplatser, i sociala sammanhang och här på SH.

De ska analysera allt :va

Näe men sjutton vet jag :rolleyes Jag drar öronen bakåt o ställer mig i ett hörn o vill helst bli lämnad i fre när tjejer börjar bli högljuda o gorma åt allt o alla :hihi

Jag är inte så mycket för att umgås med tjejer öht, just för att de inte funkar socialt.... Vi är 2 tjejer i stallet, that's it. Det är skönt. :)

De ska analysera allt :va

Näe men sjutton vet jag :rolleyes Jag drar öronen bakåt o ställer mig i ett hörn o vill helst bli lämnad i fre när tjejer börjar bli högljuda o gorma åt allt o alla :hihi

Osakerhet mer an overanalysering skulle tro... Overanalysering tenderar komma in nar det handlar om relationer. Hondjur soker acceptans genom att vara en del av en grupp. Och for att bilda grupp, maste man ha nat gemensamt... Enklaste losningen da ar att bitcha tillsammans. Hittar man nagon att rulla pa ogonen med ar man ju genast accepterad.

Staller du dig utanfor det hel da du finner det hela lite smatt bisarrt ar du givetvis den "konstiga". Och javlar vad det ska bondas over det konstaterandet!

Trots att jag star for feminismen star jag fan inte ut med kjolfolket, ar alldeles for gammal och torr for att ens palla latsas.

När man var liten var det roligt att spendera timmar i stallet, nu gör man det man ska sen åker man hem. Det är fortfarande skoj, men det finns annat man ska/behöver göra förutom pållen. Allt som allt tar det ca 1,5 timma att vara i stallet inkl mockning o div. Man får vara lite effektiv utan att stressa.

I går var jag ledig, o då tillbringa jag 3 timmar i stallet. Har jag tid o lust så myser jag gärna där. Men va klar tills killen slutat jobba så man kan få komma hem o mysa lite. :tummenupp

Bara så ni vet. :tungan :D:D

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...