härliga vägsträckor

Madroman

höhö
Gick med
27 Mar 2007
Hoj
XR600 -87 !!!STULEN!!! natten till söndag den 17e
Tja.

har ni några favorit vägsträckor? :)
någon härlig vägsträcka att rekomendera?

//Madroman

dingle till bovallstrand via bärfendal är grym!

vägen mellan åsens bruk o dals långed ska vara kanongo me, hade glömt den sträckan men kom o tänka på den häromdagen. åkte bil där för några år sen o den e riktigt kurvig o härlig. sen vettefan om vägen var i bra skick lr inte men måste upp dit o testköra vägen när nästa fina hojdag kommer :)

Ljungkile till svanesunds färjan vidare till ödsmål - Backamo - Lilla edet
Det är en skojig väg:)

Till torget från Gustavsberg såg ja en gul fara några gånger i hästepallarna:D
Det finns många goa vägar runt omkring, men ska man ta en längre så är det krogiga vägar hela vägen till Dalsland å till norge å hem eller kusten hem.
Skulle hämta min hoj i ons men de blir till veckan så ja får plocka ihop den å ta en sväng innan vi tar en tur tillsammans. En e ju gammal så de tar ju en stund att mjuka upp alla leder:D
Ni kan ha koll på lörd 21 för då kan vi köra en dagstur i de fina vädret. Jag sätter ut en sida på detta längre fram om tid å plats.
Sen kan vi ha AFTER-MC på någon krog kanske:yoparty

2869178 Till torget från Gustavsberg såg ja en gul fara några gånger i hästepallarna:D
Det finns många goa vägar runt omkring, men ska man ta en längre så är det krogiga vägar hela vägen till Dalsland å till norge å hem eller kusten hem.
Skulle hämta min hoj i ons men de blir till veckan så ja får plocka ihop den å ta en sväng innan vi tar en tur tillsammans. En e ju gammal så de tar ju en stund att mjuka upp alla leder:D
Ni kan ha koll på lörd 21 för då kan vi köra en dagstur i de fina vädret. Jag sätter ut en sida på detta längre fram om tid å plats.
Sen kan vi ha AFTER-MC på någon krog kanske:yoparty
Det var faktiskt inte jag, tro det eller ej, men jag har bara ställt på min hoj. Inte kört den ännu i år...

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra