Härliga högervindar!

Det här med kravet på USA nyligen, det får en verkligen att undra...
Det finns ju ett uttryck som säger, "Man får de politiker man förtjänar" men seriöst vem i innersta helvete vill ens förknippas med sådana här idioter? Har de noll självinsikt/kritik? Uppenbarligen... Det är riktigt, riktigt pinsamt :huvet

På tal om Bert, Ian och SD som satsmän, så framstår i alla fall inte S/V/MP som några direkt ljusare huvuden :död

Last edited:
Vill man se det skall man ju knappast rösta på Måna. Då är det ju en röst på Jimmie som gäller.:fakta

men då blir ju inte måna statsminister juh:gnissla lägger du din röst på måna så lägger jag min på åkesson:rofl

men då blir ju inte måna statsminister juh:gnissla lägger du din röst på måna så lägger jag min på åkesson:rofl

Jag är inte riktigt lycklig förrän den dag både Måna o Jimmie står i kylan utanför riksdagshuset och knackar på med mössan i hand. Det vore en nåd att stilla be om... Så rösta på Måna. Nä.

Jag är inte riktigt lycklig förrän den dag både Måna o Jimmie står i kylan utanför riksdagshuset och knackar på med mössan i hand. Det vore en nåd att stilla be om... Så rösta på Måna. Nä.

vågar M springa SD:s ärenden? jag hoppas det, det skulle röra om lite i etablissemanget om sd kommer in till hösten om inget annat, vilket kanske skulle behövas.

vågar M springa SD:s ärenden? jag hoppas det, det skulle röra om lite i etablissemanget om sd kommer in till hösten om inget annat, vilket kanske skulle behövas.

Fråga:
Vilka inlägg är det jag skrivit och hur skiljer de sig från detta som föranlett ditt bombardemang av min gästbok med rasistanklagelser?

:va

Nu har Jimmie bjudit in den rödgröna röran till överläggningar. Den jäveln vill regera med Måna och Åly. Fyrdubbelt fyfan.:mad::mad::mad::mad:
SD visar sig vara ännu ett kommunsitparti i mängden.:zpy

Sossarna under 30% i senaste Demoskop :banana

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7241624.ab

Demoskops senaste mätning

Så stort stöd får partierna i senaste mätningen:

S 29,9 –3,9

V 4,6 –0,2

MP 9,8 +1,0

M 34,5 +3,9

FP 7,6 –1,4

KD 4,0 –1,4

C 4,8 +0,6

SD 3,3 +1,2

(Parti - Väljarstöd i procent - Förändring i procentenheter)

1 177 personer fick under perioden den 26 maj till den 2 juni svara på frågan vilket parti de skulle rösta på om det var riksdagsval i dag.

Källa: Demoskop (TT)

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...